donderdag 23 september 2010

Het rode autootje


Als klein tussendoortje heb ik dit leuke pakketje van Permin of Copenhagen geborduurd.
Ik vind dit toch zulke sprekende patroontjes!
Er zit gewoon een heel verhaal in dat kleine vierkantje...( 9x9)
Erg knap vind ik dat.
En dankzij Ingrid, van Ingrids plekkie, kan ik nu de hele reeks maken!
Maar omdat ik er al 2 had, maak ik die voor mijn vriend.
Hij rijdt namelijk in een rode Peugeot, ook wel door ons De Peus genoemd.
Ik ben van plan alle 6 de patroontjes op 1 lap te maken, maar dan op grovere Aida, zodat je een soort stripverhaal krijgt!
Leuk om naast de grotere werken te doen.

3 opmerkingen:

  1. aaaahhh die zijn echt leuk , je idee om de 6 patroontjes op èèn lap te maken is super !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad een patroon waarbij je een verhaal gaat verzinnen. Ben benieuwd naar de andere patronen.

    BeantwoordenVerwijderen