maandag 13 september 2010

Hopeloos!


Het werken aan de HAED is bijna vreselijk te noemen!
Ik heb me nu maar voorgenomen om elke dag een steekje of 10 op te vullen, anders wordt het helemaal niks.IK ben nu bezig met alle gaatjes te vullen van bladzijde 4.
Helaas heb ik al gezien dat de volgende bladzijde net zo moeilijk zal zijn.
Kreeg bijna zin om het maar weg te stoppen.
Maar ja, ik heb al een eind gedaan he, en het is wel erg mooi....
Dus hierbij maar even een foto van hoe het moet gaan worden, om de moed er in te houden!
Hopelijk dan volgende week een update van mijn werk.

8 opmerkingen:

  1. ik herken dit maar al te goed .... het gevoel van " ik stop ermee " het is te moeilijk en te groot en ik stop ze inderdaad ook onderaan in de kast en besluit om alleen aan mijn NIET HAED verder te werken !En dan ga ik bloggen en zie bij jullie al die prachtige HAED designs en ik twijfel :) ! Na enkele weken kwijlen ..... gaan ze terug uit de kast en ben ik terug vertrokken ;) !Ik dacht dat de fairy Bubbles van Josephine Wall zijn niet ? Deze zijn echt schitterend ... fantastisch mooi maar dan ook verschrikkelijk moeilijk met onuitsprekelijk veel confetti steken maar als je kan doorbijten een meesterwerk en niet alleen van de designer maar ook van u !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad heel herkenbaar. Heb ook van die momenten dat ik denk: had ik noooit aan moeten beginnen. Net als Ingrid ga ik ook weer overstag als ik van iedereen de mooie haeds zie.

    Ligt niet alleen aan de haed zelf bij mij want ik heb nu mijn haakwerk aan de kant gegooid.....heb variatie nodig hahahahahahahaha

    Je bent prachtig op weg en het is toch ook niet erg om eerst de Tender Loving af te maken? Je krijgt vanzelf weer de goede kriebels voor bubbels. Echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Pauline , een heel herkenbaar gevoel hoor, en ik vind jullie allemaal zoe moedig dat jullie er aan beginnen :)
    Heb mijn Trousse al drie keer uitgehaald hahaha maar ook ik geef de moed niet op
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jep ik herken het ook hoor. Mijn katten heb ik ook even weggelegd, maar dan toch wel weer ingeruild voor een nog groter werkje. Ergens kan ik het ook niet laten om te borduren. Maar als je straks weer opschiet met je fairy bubbles, krijg je er vast weer meer zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Komaan Pauline, de moed niet opgeven hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. allee Pauline
    Zo"n mooi werk en hij wordt nog mooier ieder blad dat je gedaan heb.
    Effen eens een ander werkje en je krijgt terug zin om er aan voort te werken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk dat dit voor veel haed borduursters heel herkenbaar is. Ik heb hem nu ook even aan de kant, borduur eerst wat anders. Alhoewel dat qua confetti niet veel beter is haha. Je ziet het binnenkort wel op mijn blog.
    Doorzetten hoor, want hij wordt zo mooi.
    Liefs,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb nog geen haed geborduurd, maar dit fenomeen heb ik soms ook al in gewone borduurpatronen. Soms heb ik er geen zin in, geen nood, gewoon even laten rusten en dan kan je er nadien weer flink tegenaan gaan.

    BeantwoordenVerwijderen