dinsdag 14 september 2010

Stoute Miesje


De nieuwe opzet om elke dag een paar opvulsteekjes te doen bij de Fairy Bubbles, inderdaad van Josephine Wall, werkt een stuk prettiger.
Gewoon dagelijks 10 a 20 steekjes en dan kom ik er ook wel.
Bedankt voor jullie steunbetuigingen en herkenning!
IK was het echt even zat.
Maar met een klein werkje ernaast en het nodige brei en haakwerk is er meer dan genoeg variatie.

Gisteravond was ik wat kleurtjes aan het uitzoeken om dat Chinese plaatje te maken, kwam Miesje er zich eventjes mee bemoeien.
Uiteindelijk lag ze dus OP mijn zijde he!
Nostalgie op de foto: een oud zakje van V&D.
Ik gebruik voor dit kleine werkje allemaal resten waar toch geen kleurnummers meer van zijn.

Vanmiddag zou ik eigenlijk naar de hobbywinkel gaan maar het weer is echt 3 keer niks!
Harde wind en vieze regen.
Dat moet dan maar eventjes wachten.
Wel heb ik een zak vol met gemêleerd garen gekocht bij Zeeman.
Daarvan ga ik een cirkelvest haken.
Dat is echt een waanzinnig leuk en origineel vest!
Als je ook interesse hebt, kijk eens bij dit blog: Gethooked,( staat in mijn blogrol) het is een patroon van Drops, dus gratis te printen of te downloaden!

7 opmerkingen:

  1. Wat een pracht kat, en tja, onze katten doen dat gelukkig niet. Al laat ik het ook ni zo liggen omdat alles steeds naar me kamer word verhuist.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een goed idee om dagelijks een paar kruisje te maken voor de opvulling. Je krijgt er dan waarschijnlijk vanzelf weer zin in en ga dan verder dan de 20 steekjes haha. Katten zijn echt zo leuk, de mijne vind borduren ook altijd erg interessant ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ojee die Miesje.... Pauline, geef ze toch een naald met draad in der pootjes zodat ze zich nuttig maakt... ahahahhhh!!! Ik vind het wel een leuk plaatje hoor....

    Liefs....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je toch terug van start bent gegaan! Je zal de smaak snel terug te pakken krijgen. Wat een lieve poes, die wil jou gewoon helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeeeey euhmmm hallooow je mag best meer steken zetten op je haed hoor!
    Zo ben jij straks klaar met ons cirkelvest en moet ik nog beginnen....het is al niet eerlijk want die van mij moet groterrrrrrrrrr!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Miesje wil gewoon wat aandacht, ze ziet je gewoon graag , ofwel wil ze ook een vestje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Miesje is wel een pracht poes hè Pauline ... en ze weet waar het lekker zitten is ;)

    BeantwoordenVerwijderen