zaterdag 11 september 2010

Tender Loving en koopjes!


Natuurlijk werk ik gestaag verder aan het schattige meisje.
De vriendinnen van mijn dochter, van die echte giechelende pubergrieten, vonden het ook prachtig.
Vooral dat ook de neus op de goede plek zat en zo...zei er eentje.
Ik heb ze maar gauw naar boven gejaagd want mijn dochter schaamde zich dood natuurlijk voor haar handwerkende duffe moeder...haha.
Maar stiekem vond ik de complimenten van die jonge meiden wel erg leuk!
Dit weekend zal het me zeker lukken om bladzijde 5 af te maken.
Dan heb ik nog 1 volledige en 3 wat kleinere patroonbladen te gaan.


Vanmiddag even langs de Zeeman geweest.
Voor de trui die ik aan het breien ben heb ik straks voor de hals 2 dikke rondbreinaalden nodig.
Ik had laatst al bij een handwerkzaak gekeken maar schrok me toen rot van de prijzen.
En ook op internet was het te duur naar mijn zin.
Ik heb nu eenmaal een beperkt budget.
En jawel bij Zeeman hadden ze rondbreinaalden in alle diktes!
Voor een prikkie!
Ook gelijk maar een klein breiboekje meegenomen waar van alles in staat.
En bij deze ook een foto van de trui die ik maak.

Fijn weekend allemaal!

6 opmerkingen:

  1. Hij word als maar mooier, maar vertel je geheim is, hoe ga je zo hard. haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahhaaa heerlijk he die giebelende meiden!
    die dochter van mij vind mij ook maar duf met dat geborduur en gehaak, maar dat is hip!!!!
    alleen je eigen kinderen zien dat niet denk ik hahahaha.

    Leuke trui ben je aan het maken trouwens.
    Ik loop regelmatig de zeeman binnen omdat ze bij periodes leuke wol/katoen hebben liggen. Zelfs verschillend per filiaal heb ik inmiddels ontdekt. Ik las ergens op een blog dat ze in het voorjaar altijd allerlei kleuren katoen hebben dus daar zal ik komend voorjaar als de kippen bij zijn!

    fijne weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tender loving wordt echt prachtig!!!! Je gaat goed vooruit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaja Zeeman wordt steeds leuker, net als Wibra...Tender Loving wordt echt mooi hoor
    Liefs en een fijn weekend
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je gaat heerlijk door hè, hij wordt echt prachtig. En het duffe wordt hier ook herkend hoor, al heeft mijn dochter één vriendin die het liefst bij me ging zitten en ook alles leerde wat ik deed. Af en toe maak ik wel een geborduurd kaartje met de dames, vinden ze erg leuk om te doen.
    Fijn weekend,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat ga jij snel! Het wordt idd prachtig! Ik heb geen dochter om me duf te vinden, alleeen jongens hier en die vinden het gewoon maar raar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen