zaterdag 18 september 2010

Vrouwenavondje




Gisteravond een erg leuke en gezellige avond gehad!
Mijn vriendin en haar 13-jarige dochter kwamen samen langs.
Eerst hebben we heerlijk gegeten: een visgerecht, tomaten-mozzarella salade, stokbrood met kruidenboter en pasta.
Natuurlijk met een glaasje witte wijn erbij.
Als nagerecht stoofpeertjes-kaneelijs...mmmmm!!
We hebben gesmuld!

Na het etentje zijn we ook nog creatief bezig geweest.
We hebben allemaal lekker met verf gekliederd.
Op de foto zie je in de linkerbovenhoek het werk van "kleine vrouw".
Daarnaast de wulpse dame van mijn vriendin.
En de onderste 2 werkjes zijn probeersels van mijzelf.

Het was leuk om zo samen bezig te zijn en we hebben al een plan voor een volgende keer!
Dan gaan we haken of borduren!

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n avondje Pauline.....doen we eigenlijk allemaal veel te weinig
    Liefs en een fijne zondag
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeerlijk zo'n avondje!
    Het menu klinkt erg lekker en ziet er ook erg gezellig uit.

    Wow knap schilderwerk....kan ik volgens mij echt niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt als een heel leuk avondje Paulin, daar kan ik ook zo blij van worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zalig zo'n avondje , ik kan daar ook zo van genieten en jullie hebben leuke schilderijtjes gemaakt ;) !

    BeantwoordenVerwijderen