woensdag 8 september 2010

Weer een bladzijde af


Ik schiet lekker op met Tender Loving.
En dus is er weer een bladzijde af!
Altijd een leuk moment, want dan mag je weer door naar de volgende!
Stiekem ben ik ook aan het breien hoor, maar dat gaat wat minder snel.
Merk dat mijn spieren daar niet zo goed op reageren dus dat moet voorzichtig aan.
Met dit weer als vandaag is het wel heerlijk om binnen te zitten en een vrije dag te hebben!
Dat wordt lekker handwerken met een kop koffie erbij!
Iedereen die er wel door moet of moet werken...succes!

11 opmerkingen:

  1. Je tender loving wordt echt super mooi.
    Ik kan er echt heel lang naar kijken.
    Wat een mooie kleuren joh..

    Oh en, ik heb mijn blogje verhuisd en ik zou het leuk vinden als je ook weer komt. :)

    Veel plezier vandaag met handwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier met handwerken vandaag, hij word erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n dagje regen of niet, heerlijk handwerkweer inderdaad, al ligt er op mij nu wat huishoudelijk werk te wachten en vanmiddag zijn de kinderen er gezellig weer. Deze wordt echt prachtig mooi!
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jee, wat ga je toch snel! Maar ja, zo'n mooi werk nodigt ook uit tot veel borduren hè.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, dat ziet er goed uit. Hoeveel pagina's moet je nog?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit wordt echt prachtig! Je gaat erg goed vooruit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga niet meer zeggen hoe prachtig ik hem vind hoor hihihihihih ik had verwacht dat je toch wel halverwege het volgende blad was geweest hooooor :P:P.....dus niet zoveel breien ;)))

    Ik ben dus weer terug van 3 dagen weg voor mun werk....was blij dat ik mijn haken meehad voor de avonden....gelukkig weer lekker thuis en nu paar daagjes vrij.


    lfs Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je gaat echt heel hard, ik vind het katje echt leuk.
    Ik heb weer een update geplaatst, nu met een echte foto :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In één woord geweldig, je schiet lekker op
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen