donderdag 7 oktober 2010

3e update Abessijn


En jawel, daar ben ik alweer met een nieuwe update!
Deze poes borduren is gewoon verslavend!
De Abessijn is een bijzonder ras.
En onze Miesje is helemaal speciaal natuurlijk.
Een jaar geleden werd er voor haar een nieuw baasje gezocht en heel toevallig las ik dat in de supermarkt.
Na kennismaking, het ging haar baasje echt aan zijn hart, kregen wij haar dus, compleet met al haar spulletjes.
En met een uitgebreide gebruiksaanwijzing.
Want Miesje is o zo eigenwijs!
Nu kennen we haar fratsen onderhand wel, het is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken maar aan de andere kant is ze heel erg lief!
Ze wil graag aandacht en lekkere hapjes.
En omdat ze een kortharige raskat is kan ook mijn allergische zoon haar verdragen!

9 opmerkingen:

  1. Zo ik kijk even niet en je hebt al meteen 3 updates geplaatst en de kat is al goed te zien. Het wordt erg mooi en het is leuk om je kat te herkennen in het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje, de ogen zijn echt heel goed getroffen.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ja, het is niets nieuws meer wat ik kom vertellen hè maar meid wat ga jij snel en wat wordt dit weer mooiiii....

    Liefs....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij gaat echt als een speer, hij wordt prachtig.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeps, jij gaat zo snel, dat ik update2 gemist heb! Fantastisch hoor! Ja, die poezen... Wij hebben een Oosterse korthaar. Het is ook zo'n lievertje met een handleiding ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmmmmzz....nog niet af??? hahahahahahaahh

    Heel mooi hoor....ook de kleuren vind ik op de foto erg mooi....niet flets ofzo.

    Benieuwd naar het effect met de rode besjes...of zijn het bloemetjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow!

    Je gaat echt enorm snel!
    Begint al echt op een kat te lijken!

    Ga zo door.

    Groetjes Eugene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo zeg die gaat snel en wat wordt hij mooi, die ogen , super
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen