dinsdag 5 oktober 2010

Eerste update Abessijn


Vanmorgen begonnen met de eerste steekjes aan mijn nieuwe werkje.
Het is een patroon van Jayne Netley Mayhew.
Stond in het laatste nummer van Borduurblad.
Van deze ontwerpster heb ik eerder al de giraffen gemaakt.
Haar patronen zijn gewoon geweldig!
Er wordt ook gebruik gemaakt van 3/4 kruissteken waardoor de details nog beter zichtbaar worden.
Echt een werkje om weer met veel plezier te borduren!
Aan Tender Loving heb ik 2 maanden gewerkt zag ik, dat was dus ongeveer 1 patroonblad per week!
Deze zal wel veel sneller klaar zijn.....want met mijn turbonaalden kan het dan zelfs al wel binnen 2 weken af zijn.
Maar sluit er maar geen weddenschap op af, haha, ik heb namelijk zo in het leven nog meer dingen te doen dan borduren!

3 opmerkingen:

  1. Het begin ziet er goed uit!

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie poes en goeie start! op naar je updates ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahahaha ik ga geen weddenschappen meer aan!!

    Maar deze wordt vast ook heel mooi.
    Het oog is al een prachtig detail!

    Veel plezier ermee...

    BeantwoordenVerwijderen