vrijdag 22 oktober 2010

En weer verder




Natuurlijk laat ik me niet zomaar uit het veld slaan hoor!
En dus ben ik gewoon verder gegaan met mijn Fairy Bubbles.
Het is alleen een jarenplan...en daar houd ik eigenlijk niet zo van.
Bovendien stelt het niks voor qua afbeelding.
Alleen maar achtergrond.
Maar ooit kom ik bij het kindje en dan wordt het vast een stuk leuker.

Met Maria ga ik ook lekker.
De hoofddoek staat er al voor een groot deel op.
Deze zal vast wel voor kerst klaar zijn, dat lijkt me mooi!
Ik ben overigens niet katholiek maar deze afbeelding sprak me gewoon erg aan.
Het is toch iets anders dan zomaar een moeder met kind.

9 opmerkingen:

  1. Ik weet wat je bedoelt Pauline als je zo'n stuk achtergrond voor de boeg hebt met daarin nog al die confettie steken .... het kan vervelen !! Ik start eigenlijk niet graag iets op omdat ik er echt maar plezier begin in te krijgen zodra er iets te zien is !!! Je madonna met kind wordt ook heel erg mooi ..... ja ... ik zie dat ook wel graag !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een erg mooi werk, geniet van het borduren. Dat is het belangrijkste met borduren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben blij om te lezen dat je het niet opgeeft, en alle kleine beetjes helpen je dichter bij het hoofdje.
    Je Maria met kind gaat zo te zien als een trein.
    Fijn weekend, Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Komaan Pauline....Nog effe doorzetten...
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je het niet opgeeft! Binnenkort komt het leukere stuk : het kindje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Pauline, ik ben trots op je dat je zo doorzet, ik weet niet of ik er verder aan was gegaan.Maria wordt ook prachtig
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je het niet opgeeft.
    Het word een prachtige head..

    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hihiiihh zodra wij getriggerd worden gaan we weer als een speer he?!

    beiden zijn erg mooi en heel wat steekjes erbij zo te zien......

    bedankt voor de tip rondom Kustom Kraft....je hebt helemaal gelijk....het borduurt super! het zal zeker mijn laatste niet zijn van hen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met sommige borduurwerken ben je soms jaren bezig, maar dat het maakt het ook wel weer leuk. Je kan in ieder geval lekker afwisselen en telkens een stukje doen aan je Bubbles!

    BeantwoordenVerwijderen