woensdag 27 oktober 2010

Give-away


Het is natuurlijk erg leuk om zomaar iets te krijgen...
Nu ben ik op dit moment druk bezig al mijn hobbyspullen uit te zoeken.
Ik heb mezelf namelijk een legkast toegeëigend en daar gaat nu alles wat ik heb aan materiaal keurig opgeruimd in.
En als je opruimt dan doe je ook dingen weg!
Zo kwam ik dit pakketje tegen van een groepje paddenstoelen.
Past prima bij de herfst!
Maar zelf ga ik deze niet meer maken dus hoop ik er een ander blij mee te maken.
Het is een pakketje met garen en patroon en een lap linnen.
Uit de eerste 10 volgers die interesse hebben ga ik een naam trekken,
dus waag een kansje!

6 opmerkingen:

  1. waarom niet, ik waag mijn kans.. leuk voor de herfst!
    misschien ook een idee voor mij om eens alles op te ruimen ivm handwerken... wat een karwei...pff... groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh een hele eigen kast voor je borduur spullen, heerlijk :) en tja, bij opruimen hoort ook dingen weg gooien helaas.
    Maar ik wil wel mijn kansje wagen. En misschien is inderdaad super goed idee keer alles te sorteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zeer mooie blog en werkjes

    mvg saramshobby

    kom gerust eens langs op mijn borduur en naaiwerken blog.

    www.saramshobby.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee!
    Ik wil wel een kansje wagen ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil toch ook mijn kans wagen , ik hou van de herfst en paddestoelen dus waarom niet !Nog veel plezier met je nieuwe kast is wel leuk zoeens opruimen ,kom je soms dingen tegen die je glad vergeten bent !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aangezien de herfst wel 'mijn' seizoen is en ik om wat kleinere werkjes 'verlegen' zit wil ik wel meedoen en een kansje wagen.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen