donderdag 14 oktober 2010

Handwerkbeurs


Het was in 1 woord GEWELDIG!!!
O, wat heb ik vandaag genoten.
Van de ontmoeting met Esther....meid wat was het gezellig zo samen!
En natuurlijk ook de warme ontmoeting met Erna en mijn oude bekende Tammy.
De wereld is klein.
Zo ontzettend leuk om nu de gezichten achter de blogs te zien.
Verder natuurlijk veel gekocht....
Ik had een budget en daar heb ik me wel aan gehouden.
Er zaten gewoon veel echte koopjes bij.
Zo heb ik een aantal patronen gekocht.
Het mooiste is wel dat ik het zusje van Tender Loving op de kop heb getikt!
Butterfly Kisses.Stof heb ik er nog voor in huis, dus hup het garen bestellen en ik kan weer voort!
Ook een patroon van een wolf, mooi om naast de andere te hangen.
En een aantal rolletjes stof voor projecten die ik nog in gedachten heb.
Voor mijn dochter een tasje van Zpagetti, met Hello Kitty, moet ik nog wel even voor haar gaan haken!
Een garendoosje en een zak vilt.
Heerlijk geslaagd dus!
Genoeg voor een heel jaar plezier!

11 opmerkingen:

  1. Goh meis wat leuk dat je zo'n fijne dag had en.... prachtige dingen heb je weer gekocht , super dat je het zusje van Tender Loving kon kopen , het zijn echt wel mooie werkjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het een leuke dag geworden is en wat een prachtige dingen heb je gekocht

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely stash! I have that wolfchart too but haven't got time to start it. And it is not the only wolfproject waiting to be stitched =)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen heb je gekocht, en met welke ga je nu beginnen?
    Geniet van het aankomende weekend je hoeft je in geen geval te vervelen.

    Groetjes von.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt inderdaad als heel gezellig. Leuke spullen heb je allemaal gekocht.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt goed, wij gaan zaterdag!
    ik ben erg nieuwsgierig!!!

    nog even over je vraag op mijn blog!
    om dat bloemetje te haken, doe je gewoon telkens hetzelfde herhalen! dan moet het goed komen!
    Ik heb ze zelf ook gehaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk dat je zo een fijne dag hebt gehad....leuke spulletjes heb je gekocht... ben nu al benieuwd naar de affe werkjes!!!

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt leuke spullen gekocht, dan kan je er weer helemaal tegenaan! Fijn dat je het zo leuk hebt gehad op de beurs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh jij hebt ook al van die super leuke spulletjes gekocht :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jah was erg leuk he?!
    Supergaaf dat je dat zusje van Tender Loving vond!
    Heerlijk om urenlang gezellig rond te snufelen!

    We kunnen er zeker weer een jaar tegen aan!
    groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Pauline, ben net thuis, wat was het gezellig hè, heb ook veel mensen ontmoet, vond het super jou en Esther te ontmoeten....tot gauw
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen