maandag 1 november 2010

Nieuwe winnares





Een nieuwe winnares getrokken voor de paddenstoelen!
En deze keer is Marleen het geworden!
Hopelijk ben je er blij mee!
En ik hoop ook dat het mailadres via mijn Bloggerprofiel nu wel goed werkt.
Laat me je adres maar gauw weten, dan stuur ik het pakketje aan je op!


Natuurlijk ben ik verder gewoon lekker aan het borduren!
Ik hou vol hoor met mijn HAED, zelfs nu er weer heel erg veel opvulwerk is.
Na deze bladzijde ben ik van plan om ook een bladzijde van het monsterwerk de Eenhoorn te gaan doen, anders blijft die tot in lengte der dagen liggen.

Ook nog wat nieuws aangeschaft...inmiddels kan ik bijna niet meer kiezen wat mijn volgende project moet gaan worden!
Deze uil had ik langer op het oog en vind ik erg mooi.
Het Hello Kitty boek was een verrassing waar ik zomaar tegenaan liep.

9 opmerkingen:

  1. Mooi om te zien dat er nu al een bubble duidelijk tevoorschijn komt, en die uil is echt prachtig.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je volhoud,je pagina is weer bijna klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij word erg mooi, je ziet het al duidelijk groeien,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je borduurwerk wordt schitterend.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Flink hoor dat je zo goed voort doet aan je HEAD, ook al is het weer opvulwerk. Het wordt in ieder geval elke keer wat mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je HEAD komt echt wel af, zeker met jou tempo! Je nieuwe aankopen zijn ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben zo trots op je, ik had het waarschijnlijk allang in een doos gestopt hahaha.
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super hoor! Hij wordt echt zo mooi....
    Een echte pitbull ben je :P:P:P....die komt echt wel af...hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het wordt echt ongelooflijk mooi .... flink van je dat je doorzet ,je komt er vast en zeker en je hebt weer leuke dingen gekocht vooral de uil vind ik super , zou deze wel eens genaaid willen zien moet fantastisch mooi zijn !

    BeantwoordenVerwijderen