dinsdag 16 november 2010

Rudolf


Dit leuke rendiertje had ik ook nog liggen.
Zat ook bij de Crosstitcher.
Ik heb het nog niet helemaal afgewerkt omdat ik van plan ben er een kussentje van te gaan maken.
Maar daarvoor heb ik kerststof nodig en dat kan ik hier niet krijgen.
Dus zal ik een keer naar de markt moeten of er op een andere manier aan zien te komen.
Al met al begin ik zo toch al aardig in de kerststemming te komen en laat ik het andere werk nou eens heerlijk rusten, dat komt wel weer!

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk rendier en dan vooral zijn neus! Je gaat weer lekker snel met je kleine borduurwerkjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leul is deze, ik ben benieuwd wat voor stof erbij komt.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk geworden hier ligt hij ook nog klaar om gemaakt te worden.


    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En weer zo'n leuk kerst borduurseltje! :)
    Dankjewel nog voor je reactie.
    Ik heb een voorbeeldje van mijn Cheeta with cubs erop gezet ;)

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Pauline,

    Via via hier terecht gekomen, even rond gekeken op uw blogje, mooie creaties !
    Ik ben gelijk volger geworden, kom nog terug hoor :-)

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen