vrijdag 12 november 2010

Weer wat af


Gisteravond weer een oud werkje afgemaakt.
Het komt uit de Crossstitcher.
Aan dit borduurwerkje voor de kerst was ik dus vorig jaar bezig.
De kruisjes gingen prima, maar toen kwamen de stiksteekjes.
En die waren zeer lastig!
Hoe ze het bedenken he...op Aida en dan telkens midden in hokjes steken en zo.
Ik heb ook minstens 10 keer in mijn vingers geprikt!
Want dit lukt alleen met een scherpe naald.
Dat was dus bloed, zweet en tranen, en af en toe wat schelden!
Al met al veel meer werk dan ik toen had ingeschat.
Maar nu is het me dan toch gelukt!

10 opmerkingen:

  1. wow! goed bezig zeg!
    een prachtige winnie de pooh....en voor de kerst af! grijns!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh die is ook al zo leuk!! Heel mooi gedaan en het geeft toch een leuk gevoel als je iets afhebt hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schelden Pauline? foeifoei
    Maar het is wel een prachtig exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gaat goed zo, voor het eind van dit jaar zijn misschien al je UFO's klaar?
    Deze is goed gelukt en ik ben het volledig met je eens, stiksteekjes in Aida zijn een ramp.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk werkje :) erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is echt een erg leuk borduurwerkje geworden. En ik denk dat dat het bloed, zweet en tranen wel waard is geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hij is prachtig geworden petra en lekker weer een werkje af.

    Ik snap dat af en toe ook niet van die halve steekjes in aida maar dat vind ik toch vaak in the crossstitcher.
    Ik zit ook altijd te mopperen hihihihi.
    Ik heb wel eens gehad dat ik daarom niet eens aan een patroon begonnen ben omdat het daar wel extreem veel in gedaan werd.

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. sorry pauline, postkantoor was vandaag gesloten.maandag nieuwe poging

    BeantwoordenVerwijderen