donderdag 23 december 2010

Bijna kerst


Gisteravond een heel gezellige avond gehad.
Mijn vriendin kwam op visite met haar dochter.
Dus kon ik het kerstmandje overhandigen.
Ze vond het allemaal erg leuk en grappig, ook de kerstmanslofjes vielen in de smaak!

Vandaag vooral heel veel boodschappen gedaan.
Morgen nog wat bakken en dan kan de kerst beginnen!

Als het goed is komt vanavond mijn lieve vriend.
Ook voor hem heb ik een aantal verrassingen in petto,
spannend dus!

Tussen alle bedrijvigheid door heb ik nog wat steekjes gezet aan de eenhoorn.
Een update hiervan volgt later nog een keertje.

6 opmerkingen:

  1. Hallo Pauline,

    LOL, een blote kerstman , ik wrijf eens in mijn ogen, maar neenee hij bleef bloot hoor :-) Geweldig bedacht bij haar waslijn, zal ze wel super vinden!

    benieuwd naar je pakje voor je vriend hoor , hihi, ik wil iets typen, maar neenee we gaan het netjes houden hoor LOL

    Groetjes, Jaimie

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk dat je kadotjes in de smaak vielen !

    ik hoop dat je hele fijne kerstdagen hebt !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele fijne dagen en veel plezier
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne feestdagen Pauline , het hoort er alvast gezellig uit bij je lekker genieten meis !

    BeantwoordenVerwijderen