donderdag 2 december 2010

Blad klaar



De nieuwe manier werkt natuurlijk veel beter.
Dat was ook wel te verwachten.
Dus heb ik nu bladzijde 2 afgewerkt.
Ik vind de kleuren wel erg mooi!

En oké, een eenhoorn is niet direct mijn ding maar voor mijn dochter doe ik het graag.
Ik zal haar uiteraard verplichten het beest haar leven lang aan de muur te hangen!
Weet ook nog niet of ik het professioneel in ga laten lijsten als het af is.
Het is een behoorlijk groot werk.
En zoals we allemaal wel weten is dat erg duur!
Maar zo ver is het nog niet.

Ik ben ook nog aan het bedenken welk werkje er naast deze eventueel opgestart mag gaan worden...tenslotte heb ik ook die babies nog te doen he...in hun badpakjes.
Maar ook het wintermeisje...en dat is misschien wel wat toepasselijker voor deze tijd van het jaar!

10 opmerkingen:

  1. Volgens mij heb je je turbonaalden alweer gevonden!
    Ik ben benieuwd wat er in je volgende update zal staan.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat prachtig lijkt wel een foto

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo hey...gaat goed he.
    Dat wintermeisje vond ik heel erg mooi trouwens...echt iets voor nu. Badpakjes krijg je vast weer kriebels voor als de lente eraan komt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar Pauline toch, zoveel alweer gedaan.En het wordt heel mooi. Ja laten inkaderen is vrij duur he.Ik zou het wintermeisje toch maar beginnen, hoort meer bij het seizoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk, dat schiet inderdaad op! En gelijk heb je hoor, dochter zeult hem maar de rest van haar leven met zich mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je de eenhoorn weer hebt opgepakt, ik vind het erg mooi worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Pauline,

    Oh die gaat inderdaad mooi worden van kleuren.

    Hihi, bij ons is het.... ik maak de borduurwerkjes, geef ze aan mijn mama, voor in haar appartementje en zij laat ze inlijsten naar haar smaak en gelukkig is die ok, zodat het totaalplaatje héél mooi is :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alhoewel hij vervelend is wordt hij wel heel erg mooi.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daar gaat ze weer!!!! Moeilijk hè kiezen alles is zo leuk om te doen
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen