vrijdag 10 december 2010

Cadeautjes





Gisteren druk aan het haken geweest om de kerstcadeautjes te maken.
De sloffen zijn echt ontzettend leuk om te doen!
Het patroon is perfect, na 1 paar kan je de rest zo uit je hoofd maken.
Het meeste werk is eigenlijk nog de pompoentjes.

Voor een kleine baby heb ik er ook een paar gemaakt.
Je past simpelweg de dikte van je haaknaald aan en het aantal toeren dat je haakt.
Op die manier kan je allerlei verschillende maten maken.

Al hakende kwam ik ook op het idee om een paar eierwarmertjes te maken.
Erg grappig he?

Nu ga ik weer wat borduurwerkjes doen.

Ideetjes genoeg nog voor een aantal leuke verrassingen!

10 opmerkingen:

  1. Ooooohhhh, die zien er leuk uit! Superschattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En straks een foto waarbij de gelukkig ontvangers de sloffen aan hebben.
    lijkt me een leuk gezicht,met z'n alle op een rijtje.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. grappig en een leuk ideetje mooi gemaakt
    knuffels
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat geweldig leuk !
    je bent erg ijverig geweest, had ik je mijn maat al doorgegeven ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk en wat een warme voeten zullen jullie allemaal hebben :)

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat grappig zeg! leuk dat je dit zelf kan maken!
    Die eierwarmers zijn oko grappig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is echt prachtig gemaakt, je gaat er zeker succes mee hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OMG!!!!! ABSOLUTELY DARLING!!!!! Man Pauline, these are so darn cute. I wish I could do that. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo pauline,

    OOOOOOHHHHHH die zijn schattig en die eierwarmers, super gewoon, mijn mama kan haken, ga haar eens aan haar mouw trekken denk ik :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen