donderdag 30 december 2010

Gekregen


Mijn moeder bracht laatst wat voor me mee.
Ze had oa. dit onafgemaakte werk bij zich.
Normaal zou ik er weinig mee doen.
Maar dit blijkt wel zo netjes geborduurd te zijn dat het eigenlijk wel erg jammer zou zijn als dit nooit afgemaakt wordt!
Wie de borduurster is dat is onbekend.
Maar ik ga dit dus komend jaar afmaken, de kleuren zijn in het echt erg mooi.
Het is een,waarschijnlijk, oud pakket van Zareska : Droogbloemen.
De afbeelding is erg saai van kleur.
Maar eenmaal af zal het mooi zijn!

8 opmerkingen:

  1. Ik vind de afbeelding niet echt lelijk, dus...afwerken maar zou ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat de kleuren in het echt nog mooier zijn dan zo op de foto, succes met het afwerken.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kleuren zijn erg mooi, ik denk net als bij mijn vier seizoenen werk ook veel mooier in het echt dan op de foto :) Veel plezier met afwerken, dus succes ben erg nieuwschierig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd moeilijk om de kleuren mooi op de foto te krijgen.. Zo te zien is er al een mooi begin gemaakt, veel plezier met dit nieuwe werkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wel leuk dat je iets gaat afmaken en je weet niet wie er mee begonnen is. Het is een mooi patroon en inderdaad erg mooi geborduurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Pauline, lijkt me spannend om iets af te maken wat van een onbekend iemand was, heerlijk om over te fantaseren...veel succes ermee
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Pauline,

    Het is mooi en als het af is in een leuke kader hé, ziet er nog mooier uit :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. altijd leuk toch? zo'n geschenkje? Ik heb ook nog een aantal onafgewerkte dingen liggen van iemand die ik niet ken. Ik vind het wel iets mysterieus zo...Heb dit jaar al één werkje afgewerkt en ben er best tevreden over! Veel succes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen