vrijdag 24 december 2010

Kerstcadeau!

Hoorde ik gisteravond toch ineens een zware plof in mijn gang!
En nee, het was geen pakketje met reclame of de kerstman op zoek naar zijn onderbroek.
Het bleek een dikke envelop vol verrassingen te zijn, opgestuurd door mijn lieve blog/borduurvriendin/lotgenoot: Esther van Bonn13,splace.
Heel, heel erg bedankt hiervoor!

Er zat een borduurblad dat ze dubbel heeft in, 2 bollen katoen in mooie verloopkleuren en 3 zelfgehaakte boomhangers.
Natuurlijk ook een kerstkaart.
Veel te gek allemaal!

Mijn vriend was ook heel erg blij en verrast met zijn pakket en cadeau.
Daar plaats ik morgen nog wel een foto van.
Want helaas moet hij vanavond weer terug naar zijn huis.
Geeft niet hoor, 2e kerstdag komt hij voor de kerstmaaltijd weer hier!

Iedereen een hele fijne kerstavond en een mooie kerst!

9 opmerkingen:

  1. Met recht een verwennerij! Geniet er maar fjn van.

    Hele goede dagen gewenst... en voor 2011 vooral gezondheid...

    Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke verrassing!
    Fijne kerstdagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke plof! Geniet van de feestdagen en alvast een gelukkig 2011!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel leuk kado !

    fijne feestdagen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a cool gift and nice surprise, Pauline! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Pauline wat een superleuk kado...Ik wilde jullie allemaal een hele fijne kerst toewensen.
    Veel plezier
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig wat ben jij verwend vind die boomhangers wel erg leuk

    fijne dagen

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kerstkadootje zeg! Ik wens jou hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk verrassings pakket..
    Hele fijne kerstdagen toegewenst!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen