woensdag 22 december 2010

Kerstpakketje





Mijn verrassingenmandje is klaar!
Van 2 kleine restjes stof heb ik servetringen gemaakt.
En de sneeuwpop is omgetoverd in een kussentje.

Verder heb ik een grapje bedacht.
Mijn vriendin heeft een waslijntje in haar kamer hangen met daaraan de kleertjes van de kerstman.
Dus heb ik voor haar een "blote"kerstman gemaakt.
Die kan dan zitten wachten tot zijn kleren droog zijn.


Ben erg benieuwd wat ze er allemaal van gaat vinden.
Ook voor mijn vriend heb ik een verrassing, maar die leest regelmatig mijn blog, dus daarover geen onthullingen tot na de overhandiging!

10 opmerkingen:

  1. Heel mooi geworden!!
    Zal ze heel blij mee zijn.
    De blote kerstman is een geniaaaaal idee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat een leuk ideetje van die naakte kerstman! Ik denk dat je vriendin er wel heel blij met zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een heel leuk pakketje, ben benieuwd wat je vriendin er van vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel goed bedacht allemaal.Vooral die naakte kerstman hahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach pauline wat leuk , je bent echt wel vindingrijk hoor .... die naakte kerstman is uniek :)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha, die kerstman, geweldig !
    ik zou er maar snel pattend op aanvragen !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind die kerstman echt een geweldig leuk idee ben inderdaad heel benieuwd wat ze er van vind.
    Je kussentje en servetringen zijn ook zo schattig geworden

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha dat is weer een Pauline idee hoor, een naakt kerstman, helemaal geweldig...
    De rest ook helemaal leuk...
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihi, ik heb dan wel niks met de kerstman, maar dit vind ik toch wel humor!

    BeantwoordenVerwijderen