donderdag 9 december 2010

Misdrijf op zolder......






Ja, ja....dat klinkt spannend he?
Ik zal het verhaal vertellen!

Gistermiddag was ik bezig op zolder om de kerstboom en de versieringen tevoorschijn te halen.
Zoals mijn volgers wel weten heb ik een tijdje terug een pop gehaakt.
Een pop die een remake was van een hele oude uit mijn jeugd.
en jawel, al rommelend op zolder kwam ik haar tegen.
Maar heeee, wat vreemd!
Overal lagen gele draadjes, waar kwamen die nu vandaan???
Ik had ondertussen het popje gepakt en vond haar er nu toch wel erg slecht uitzien!
Half afgevreten haren en een losse kop!
Mooie boel is dat!
Wie had dat nu op zijn of haar geweten?
Nou, dat was direct al bekend...hier in huis is namelijk iemand die wel erg dol op draadjes is!
Jawel, die stoute poes Miesje was aan de haal gegaan met pop Ansje.
Tja, daar gaat dan je 30 jaar oude eerste haakwerkje....
Toch heb ik ook erg gelachen hoor!

11 opmerkingen:

  1. Hahahahaaaaahahahahaha geweldig verhaal!!
    Foeiiiiiii Miesje!
    Heb hier zitten grijnzen tijdens het lezen.

    Wat een super foto trouwens....zo ondeugend en onschuldig tegelijk!

    Tis wel jammer van je oude pop...stop maar snel in een bak ofzo:P kan die deugniet er ook niet meer bij ;)))

    Offuuhhhh maak een leuke grote pompoen voor d'r!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahahaha ik zit hier ook te lachen tijdens het lezen en de foto met Miesje die zich verstopt zooooooo leuk !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een boefje is dat Miesje van jou!
    Het is een heel leuke foto van haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha leuk, ik was al bang dat je een muis had, dat vind ik zo verschrikkelijk
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. kan geloven dat je in het begin vast even boos was

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Pauline,

    Ik zat bij het lezen van je verhaal al op het puntje van mijn stoel, want ik dacht , aiai Pauline zit met een muis!
    Oh ség het is de poes maar :-)
    Jaja katten hebben soms een ondeugende bezigheid hé, LOL

    Hoe gaat het ondertussen met je dochter, wens haar beterschap hoor, ik heb het ook gehad een maand of twee terug, en dat is geen lach hé!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ROFLMAO!!!!!!!!!!!!!!!!! And she looks sooooooo guilty hiding under that blanket!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. geweldig verhaal en dat arme poppenkind.
    Wat kunnen die poezenkinderen soms ondeugend zijn.

    Wou al eerder reageren op je berichtje op mijn blogje vond het heel lief dat je wou helpen.

    Nu zag ik dat je ook uit zuid holland kwam ik ook hihihi weet niet precies waar je woont in zuid holland maar wie weet volgend jaar.
    Ga ik dit jaar kijken of het inderdaad de moeite loont

    groetjes ♥ miriam♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tja, dat katten en handwerk niet altijd zo goed samengaan, had ik ook gemerkt. Geinige foto van je kat. En wat een prachtige borduurwerken maak je!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. stoute poes !
    voor straf op tijd naar bed !
    maar dan heeft je 30 jaar oude haakwerk zich toch nog heel goed gehouden hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat kon wel een familie lid van die twee hier zijn. LOL

    BeantwoordenVerwijderen