vrijdag 31 december 2010

Poesje


Gisteren heb ik dit poesje geborduurd.
Het is weer voor een Regenboogkussen.
Zulke werkjes tussendoor geven me veel voldoening.
En ja, ik weet het nu zeker, ik heb geen turbonaalden, ik heb turbohanden!
Die kunnen gewoon geen dag stilliggen....
En ze zitten al weer vol energie voor het nieuwe jaar.
Ben van plan om een heleboel te gaan maken!
Voornamelijk uit mijn rijk gevulde kast, daar liggen nog heel wat pakketten en patronen te wachten.
Dit jaar ga ik proberen om geen nieuwe dingen aan te schaffen...
Een overzicht van alles wat ik het afgelopen jaar heb gemaakt ga ik maar niet maken, dan heb ik aan 1 bladzijde niet genoeg.
Ik ben lekker bezig geweest!

Iedereen een geweldig en goed 2011 toegewenst!

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke poes zeg! En inderdaad weer erg snel gemaakt. Veel borduurplezier in het nieuwe jaar met je pakketten die liggen te wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi poesje heb je geborduurd!
    ja, nieuw jaar, nieuwe projecten... kijk er al naar uit en alvast een prettig eindejaar en een gezond en creatief 2011 toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk! Heerlijk he dat soort kleine dingetjes en waarvan je weet dat je er een ander heel blij mee maakt.

    Een fijn, creatief en vooral gelukkig 2011 meiss.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje! Voor jou ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alvast de beste wensen en veel plezier met al je pakketten, we zien ze wel voorbij komen.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het voornemen om niets nieuws meer te beginnen of aan te schaffen, heb ik al op meerdere blogs gelezen, maar o, wat zal dat moeilijk zijn. Er komt steeds weer zoveel nieuws en steeds mooier en leuker om te maken. Je poes is erg lief; het is altijd fijn om iets voor een ander te maken. Ik wens je een goed 2011!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Poezen zijn altijd geweldige onderwerpen voor een borduur of ander creatief werkje. Hihi
    Succes alvast met je goede voornemen om niks aan te schaffen dit jaar..

    Ik wens je een heel gelukkig, liefdevol, gezond en creatief 2011!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Pauline , ik wens je een geweldig 2011 toe, je poesje is leuk en ik ga proberen mee te doen in het niets meer aan schaffen
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk. Ik zou ook wel willen mee borduren voor regenboogkussens, maar ik heb al geen tijd voor aan mijn dingen te werken, dus beter passen zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geeft niks hoor Babs, er zijn genoeg borduursters voor de kussens. (Al is iedereen natuurlijk welkom om mee te werken).
    Een mens kan niet alles!

    BeantwoordenVerwijderen