donderdag 16 december 2010

Regenboogkussen


Dit was een grote verrassing voor mijn lieve vriendin.
Zij heeft een heel zwaar jaar achter de rug.
Daarom had ik voor haar een Regenboogkussen aangevraagd.
Dat kan je doen op Regenboogkussens.nl

Gisteren werd het kussen bij me bezorgd.
En natuurlijk kon ik niet wachten om het haar te gaan brengen!
Dat heb ik dus dezelfde avond nog gedaan.
Het was een ontroerend moment...
Heel speciaal zo'n kussen.
Vooral ook omdat er wel 6 mensen aan meewerken en 5 je daarvan niet eens kennen en dat dan zomaar voor jou doen.
Het zal haar zeker troosten en steun geven in nog vele moeilijke momenten.
De Boeddha-figuur heb ik zelf geborduurd.

7 opmerkingen:

  1. een heel mooi kussen, daar zal ze wel met plezier naar kijken, hoewel de reden dan niet zo leul is.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi idee van je Pauline, en wat zal ze blij zijn geweest.
    Ik ga gauw even op deze site kijken.
    Liefs en een fijne dag
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend mooi kussen en wat lief dat je dat voor je vriendin hebt gedaan heel speciaal. ze zal er zeker blij mee zijn.

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Pauline,

    Oh pauline, wat een lief gebaar van je en dat het een mooi momentje tussen jullie vriendinnen was, kan ik geloven, met dit bewijs je ook , dat je een héle goede en lieve vriendin en steun voor haar bent, en dat is met geen geld te koop hé.

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super lief dat je dit aangevraagd hebt. Geweldig! Wat zal ze er blij mee zijn.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It's beautiful Pauline, and what a wonderful gift for you friend. I'm sure she will feel all the love that went into the crafting of this pillow.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je hebt een prachtige blog Pauline een dikke proficiat prettige feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen