zondag 5 december 2010

Uit de stal


Zo, het beest is met recht van stal gehaald hoor.
Het borduren is ineens weer leuk.
Ik heb de laatste dagen een aantal bladen afgewerkt.
Dat betekende vooral veel steekjes opvullen.
Gaat toch altijd een hoop tijd in zitten.
Maar over het geheel raak ik nu wel meer tevreden.

Over 1 ding ben ik dat zeker niet!
De stof is veel te slap.
Een soort snotlap, bah!
Vaatdoek, theedoek, dweil...noem maar op.
Natuurlijk is stugge stof niet fijn, maar dit ook zeker niet.
Maar we houden vol he...

12 opmerkingen:

  1. Zo je hebt er een flink stuk bij geborduurd!
    Steekjes opvullen kan inderdaad erg lang duren, ben ik nu ook vooral mee bezig, maar elk steekje is er één.. Fijne avond nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gaat weer vlot en het verschil is goed te zien als je naar het plaatje aan de zijkant kijkt.

    Succes nog,
    groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gaat goed vooruit, ondanks het opvullen en ik vind het wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar gaat ze weer!!! Lekker hoor, ziet er mooi uit.
    Fijne avond verder
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je het terug leuk vind om te borduren. Je eenhoorn gaat vast en zeker nog af raken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Pauline,

    Oh die gaat écht wel mooi worden hé.

    Heb jij nu geen nieuw werkje in je sitebar staan ? wintermeisje, of heb ik daar steeds overgezien?

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat de stof niet fijn is, maar het wordt wel prachtig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pauline, you are an amazing stitcher!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ondanks de stof wordt hij schitterend pauline , ook wel heel mooie kleuren ......

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ondanks alles vind ik hem schitterend worden. Je hebt gelijk dat je doorzet.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij wordt steeds mooier....kan je nagaan wat dat blauw voor effect heeft.
    Zal je dochter heel blij mee zijn straks.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat wordt hij mooi met dat blauw. Veel succes met de stof.

    BeantwoordenVerwijderen