zondag 19 december 2010

Verrassing!


Zo, ik moest even wachten tot de postbode zijn werk had gedaan!
En die deed het erg snel ook nog.
Vrijdag op de bus gedaan en nu al waren mijn kerstverrassinkjes al aangekomen.
Jullie snappen dat ik onderhand pijn in mijn handen heb van al dat haken!
Maar het was ook zo vreselijk leuk allemaal.
En van het ene idee rol je zo in het ander.

Deze slofjes heb ik ook weer van de site van Drops.
En weer met simpele acryl gehaakt, anders kan ik dit ook niet doen hoor, financieel.
Wibra en Zeeman hebben een goede klant aan mij, haha.
Maar ook de Xenos!
Want ik heb zelf een verandering aangebracht.
Oorspronkelijk moesten de slofjes sluiten met een knoop en een pompoentje ernaast.
Maar ik kan hier nog niet eens ergens knopen kopen.
en in weer een berg pomponnetjes had ik ook geen zin!

Dus ben ik rond gaan neuzen in de winkels en vond ik siergespen bij Xenos, eigenlijk bedoeld voor sieraden.
Maar op deze manier zijn de slofjes extra kersterig geworden!
In totaal heb ik nu 10 paar sloffen gehaakt, 5 kerstmannen en 5 van deze.

9 opmerkingen:

  1. Dat zal een heel werk zijn geweest en wat een geluk dat de post weer wordt bezorgd.
    Had je niet graag een foto gemaakt tijdens het openen van al die pakjes?

    Nog een fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Pauline, wat een werk, maar wat zijn ze schattig geworden, die gespjes zijn heel leuk..
    Fijne zondag
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zal heel warm zijn aan de voetjes en dat kunnen we nu wel gebruiken. De sluitingen zijn heel passend.Goed gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Pauline,

    Oh wat prachtig en leuk opgelost zo met de siergespen!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn prachtig geworden, heel erg leuk.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke sloffen, zal wel lekker warm zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Pauline leuke slofjes ikzelf haal ook veel modellekes van drops van de computer en gebruik ook de wol van wibra en zeeman ga seffens weer een truitje opzetten ook weer met wol van wibra
    groetjes
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooh, die zijn zo leuk! Ik kan geloven dat je hand pijn doet. Je haakt er ook snel van door zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou, nog even en je kunt een pantoffeltjes-winkel gaan beginnen, hihi !

    BeantwoordenVerwijderen