zondag 26 december 2010

Vliegtuig


Ik had beloofd nog wat te laten zien van wat ik aan mijn vriend heb gegeven.
Het was niet helemaal een verrassing, maar wel dat het eindelijk ingelijst was!
Want een passende lijst is soms nog een hele klus.

Het vliegtuig, vraag me niet wat voor eentje.....heb ik dit voorjaar gemaakt.
Toen had ik nog geen blog.
Maar misschien hebben jullie het al voorbij zien komen in een diavoorstelling.
Er moest een vierkante lijst omheen en dat was dus het probleem, die zijn er bijna niet.
Dus was mijn vriend het hele ding al zowat vergeten.
En dan ineens was het er als kerstverrassing!

Even een kleine aanvulling op mijn berichtje:

De lijst heb ik uiteindelijk gevonden bij Xenos.
Daar wisselt de collectie wel snel, er lagen er niet veel van dit formaat.
De lijst is ook in wit te koop.
Het vliegtuig is een B-17 en als pakket verkrijgbaar in de koopjeshoek van Peddles, voor slechts 7,50 euro!
Wel snel wezen dus....

11 opmerkingen:

  1. Dat ziet er goed uit, ik ben momenteel op zoek naar een vierkante lijst,waar ben jij uiteindelijk geslaagd?

    Nog een fijne dag.
    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Pauline,

    oh prachtig en zo met die strakke vierkante lijst, ook nog geweldig mannelijk, ik heb hier een ventje naast mij zitten, die de details van het vliegtuig kan geven aan mij en het mooi vind, dus je bent ook voor hem geslmaagd LOL

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yvon, de lijst heb ik bij Xenos gekocht!
    Die wisselen alleen wel veel en snel van collectie, het is dus altijd zoeken en wachten,maar daar haal ik toch het meeste vandaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De lijst past heel mooi bij het werk. Erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi! De kader past er perfect bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend mooi kado, hij zal er wel blij mee geweest zijn..
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk zeg, de lijst past er goed bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kader past perfect , heel goede keuze , hij zal er vast heel blij mee geweest zijn ;) !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je er zo'n goed bijpassende lijst hebt gevonden, zo'n werk verdient wel een lijst ja!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi in die lijst! Zal hij erg blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De lijst past perfect bij het borduurwerk zeg! En wat leuk dat het toch een verrassing was.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen