dinsdag 7 december 2010

Wintermeisje


Ja, ja...die Jaimie heeft zeer goed opgelet!
Zij had ontdekt dat ik bij de werkjes waar ik mee bezig ben het Wintermeisje had toegevoegd...
Dus ik zal moeten bekennen.
Deze week heb ik er een beginnetje mee gemaakt.
Er valt nog niet zo veel op te zien.
En eigenlijk kan ik, gek genoeg, de eenhoorn maar met moeite wegleggen.

Komende tijd zal ik toch even wat andere dingetjes moeten gaan maken, anders komt er van mijn kerstplannetjes niks terecht.
En daar heb ik ook zin in.
Het is elk jaar hetzelfde...tegen de tijd dat de sfeer van kerst je te pakken krijgt kom je al in tijdnood!

Voor diegene die het patroon van het wintermeisje ook wel zou willen maken:
snel erbij zijn!
De patronen van Ross Originals gaan er namelijk uit.
Ik weet dat Peddles er nog maar eentje heeft.
Bij Peddles is ook mooie borduurstof te koop.
Zo heb ik Aida van het merk Venus gekocht voor maar 6,33 euro.
Daarvoor heb je dan een halve meter van 1,20 breed.
En boven de 10 euro gratis verzending...

6 opmerkingen:

  1. Leuk dat je weer aan een nieuw borduurwerk bent begonnen, ik ben benieuwd hoe snel je deze af krijgt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Pauline,

    LOL, jaja Jaimie ziet uw blogje na :-)

    En amai jij hebt goedkope stof, hier het handwerkwinkerltje is het voor een halve meter toch bijna 10 euro, (telt ook voor de gekleurde stof hoor), maar de dame kent ons al zolang dat ze soms afrond naar beneden met de rpijs of een boek die niet meer in de handel komt , krijgen we dan gratis mee, en het is ook nog zo een lieve dame, die je helpt en tijd neemt voor haar klanten, ik vind dat zeer uniek tegenwoordig :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk he een nieuw werkje starten, begin is er, veel plezier bij het borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had het ook gezien deze week dat het wintermeisje erbij stond. Maar had niet meteen de link gelegd dat je er al aan begonnen was. Het is een heel mooi patroon. Veel succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was al benieuwd hoe lang je het zou volhouden!
    Succes met het wintermeisje.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, dat je nu moeite hebt met de eenhoren weg te leggen is wel begrijpend, Je bent al zo ver, dan wil je verder :)

    Ik ben benieuwt, tot de volgende keer
    Gr. Elisa

    BeantwoordenVerwijderen