zaterdag 8 januari 2011

De paraplu


Zo, het meisje kan weer droog lopen.
De paraplu staat er op.
Al bordurende ontdekte ik helaas wel kleine, maar storende, foutjes in het telpatroon.
Zo bleek er een groene spikkel en een donkere spikkel in het haar te zitten.
Dat hoort dus niet.
Gelukkig bood de foto uitkomst.

Ondertussen ben ik ook begonnen aan de kerstsok voor het goede doel.
Maar daarover post ik niet hier, dat kan je zien en lezen op het bijbehorende blog.
Is eerst veel uitzoekwerk en doorlezen.
Dus veel is er nog niet te zien.
Maar leuk is het wel en ik heb ruimschoots de tijd.
Dat is maar goed ook want de eenhoorn kan ook nog wel wat steekjes gebruiken.

15 opmerkingen:

  1. Het wintermeisje word steeds mooier en mooier, wel vervelend dat er fouten in het werk zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer van de kleine foutjes, maar volgens mij laat jij je niet zo gemakkelijk uit het veld slaan :).Succes met de sok, ik ga jullie allemaal volgen
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het meisje ziet er al mooi uit! Soms snap ik ook niet hoe kleuren in een patroon verkeerd kunnen staan, maar gelukkig kan je het altijd zelf verbeteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja, een paraplu heeft ze nu wel nodig, met dit regenweer !
    is het niet de sneeuw, dan welw eer de regen waar we over klagen, typisch Hollands, haha !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een geluk dat je er optijd achter komt,anders valt het helemaal zo tegen.
    Succes met je kerstsok!

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer van die foutjes maar toch fijn dat je het al snel door had en er iets aan kon doen.
    Zou zonde zijn als je een heel stuk moest uithalen want je bent juist zo ver!
    Ik ga ook is naar je kerstsok spieken..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je meisje wordt heel mooi Pauline , goed dat je veel ervaring hebt in het borduren en die fout vlug gezien had . Ben je een kerstsok aan het borduren voor het goede doel ? Denk dat ik dat gemist heb ! Geef je me eens de link van de blog dan kan ik ook eens volgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je ziet je werk groeien! Leuk, hoor. Het plaatje past wel precies bij deze tijd. Het regent hier pijpestelen! Heerlijk borduurweertje...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ga de kleuren steeds mooier vinden dan op het plaatje in de zijkant. Wordt weer een beauty meiss!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat word ie prachtig pauline jammer dat er een foutje in het patroon zat maar gelukkig is het wel op te lossen

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo pauline,

    Voila sé, die heeft al droge voetjes nu :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je werkje is wel heel mooi aan het worden.

    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat het meisje droog staat! Ja, foutjes in het patroon kan je al eens tegen komen hé. Heel vervelend maar gelukkig niet onoverkomelijk. Leuk dat je ook meedoet aan de kerstsok voor het goede doel. Ik moet nog even wachten om van start te kunnen gaan. Mijn kerstsok is nog onderweg.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. She gets cuter with every picture, Pauline!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ga je trouwens volgen, want ik wil toch zeker dat meisje af zien:)
    gr. Meijra

    BeantwoordenVerwijderen