donderdag 20 januari 2011

Feest van stiksteekjes!


Jawel, die stiksteekjes zijn zo erg nog niet!
Soms is het gewoon wel erg leuk om te doen.
Dan is het net tekenen met naald en draad.
Nu moet ik toegeven dat dit nu ook niet direct een vreselijk groot werk was.
Het is het 2e rode autootje dat ik voor mijn vriend heb gemaakt.
Het is van Permin of Copenhagen.
En iets Deens heeft dit plaatje zeker.
Blijf het erg leuke patroontjes vinden, gelukkig heb ik er nog meer van.
En zo zijn we al aan 4 afgemaakte werkjes gekomen voor dit jaar, geen slecht begin he?
Maar de doos zit nog vol genoeg, ook met beduidend grotere pakketten.
Geen tijd voor verveling dus.
Jammer genoeg hangt de Eenhoorn me weer even mijn keel uit....

9 opmerkingen:

  1. Wat een schatje is dit! Je bent erg goed bezig dit jaar, volhouden zo!
    groetjes,
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit werkje is werderom erg leuk geworden! 4 werkjes in nog geen maand, dat doe ik je niet na hoor, ook niet met kleine werkjes haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig borduurwerkje, mooi zo met dat roos en grijstinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n rood autootje gaat nooit verloren, weet je al wat voor een lijst erom heen komt?
    Succes met het vinden van een volgend werk(je),
    Misschien de Beach Babies?

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zeker een leuk patroontje wat goed al 4 werkjes af dit jaar.

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, al 4 werkjes af! Dat gaat goed vooruit bij jou. Als je geen zin hebt in de eenhoorn, laat je hem maar liggen. Het moet leuk blijven hé. Hoe zit het met de Fairy bubbels? Dat vind ik ook een prachtig werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Pauline,

    Maar wat kan jij goed tekenen op stof ség LOL, neen serieus mooi geworden zo en lekker mannelijk, niet teveel tralala erop hé :-)

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a cute little design. :D

    I hate backstitching... LOL! I can do anything else, french knots, specialty stitches, you name it.... but I always complain through every back stitch I have to do.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja Paulien ik ken dat mijn kast ligt vol met onafgewerkte stukjes en wil telkens weer iets nieuw beginnen maar soms valt het dan weer in mij handen en maak ik het dan weer helemaal af
    zo te zien kan je ook nog een heel tijdje voort
    ik denk dat ik 120 jaar moet worden om alles af te krijgen.Dus we blijven maar voort doen hé
    Dikke knuffels
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen