vrijdag 21 januari 2011

Nieuw projekt


Nee, ik kon het nu niet meer laten!
Al een tijd had ik alles in huis om het zusje van Tender loving te gaan maken: Butterfly kisses.
En ja..ik weet het!
De beach babies moeten nog af, en ook aan de Fairy bubbles moet gewerkt worden.
Dus heb ik direct een paar opvulsteekjes hieraan toegevoegd hoor Tania!
Jullie bezorgen me nog een schuldgevoel, haha ;)
Maar de Haed is zo'n megaprojekt...echt, ik heb spijt dat ik er aan ben begonnen.
Al zit opgeven niet in mijn aard en zal ik zeker doorwerken.
Maar omdat borduren toch vooral ook leuk moet zijn heb ik dus een beginnetje gemaakt met het zusje.
Fijn weekend allemaal!

13 opmerkingen:

  1. Je hebt een mooi project uitgezocht!
    Soms kan een groot project inderdaad heel vervelend worden, gelukkig is borduren een hobby en hoef het niet in een snel vaart af te zijn :)
    Gewoon lekker mee verder gaan als jij er zin in hebt..

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Pauline,

    je hebt wel leuke frisse kleurtjes er op staan hier.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil je niet afjagen hoor Pauline ;-) Deze Butterfly kisses zien er ook prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je moet doen wat je leuk vindt en die butterfly kisses ziet er schattig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo heeeey, ben ik een paar dagen niet online en mis gelijk een heleboel vorderingen van jou!
    De kever is supermooi, het kussen is lieffff!
    Sidonia....die naam bewaar ik voor als we ooit nog eens een poes erbij krijgen hahahaha.

    Dit zusje heeft nu al mooie zachte kleuren.....wordt vast erg mooi en erg leuk om aan te werken.

    Fijn weekend,
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Pauline, ik denk dat we allemaal aan projectjes zijn begonnen die achteraf tegen vielen. Maar je hebt gelijk hoor om te werken aan iets wat je niet leuk vind...het blijft hobby hoor.Veel plezier met de Butterfly Kisses
    Liefs
    Er

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, ik kan ook nooit wachten met een nieuw werk op zetten. Ze roepen mij gewoon toe. Wat maakt het uit, gewoon lekker doorborduren aan dat wat je leuk vindt. En deze wordt zeker heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och op een gegeven momeni komen ze allemaal een keertje af, ook als er maar af en toe een paar steekjes in komen!

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is wel een onwijs leuk zusje van Tender Loving, kan me voorstellen dat je dat niet kan laten liggen. Fairy Bubbles komt heus wel een keer af, opeens heb je er weer zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt groot gelijk hoor. Het is hobby en moet leuk blijven. Af en toe een stukje aan je HAED is toch ook niets mis mee. Ooit komt er dan een dag dat hij af zal zijn. Af en toe wat anders werkt heerlijk!
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hahahaha je bent ook bezweken en hebt er weer eentje opgestart :))) maar voor u is dat geen probleem Pauline , je gaat als en trein ;) ! En je nieuwe projectje ziet er super uit en heel teder van kleur !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een begin met mooie kleurtjes. Snap helemaal wat je bedoelt met de grootte van de HAED. Daarom probeer ik stug door te prikken aan Sneeuwwitje. Nu het einde nadert gun ik me al wat nieuwe dingetjes. En als hij af is begin ik denk ik wel 10 nieuwe kleinere projecten uit pure opluchting LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Flauw is dat hè, dat nieuwe projecten gewoon het leukst zijn. Ik ben nog maar net begonnen met mijn HAED's, en denk dat ik er niet verder mee ga. teveel confetti, niet mijn manier en dan zie ik er steeds zo tegenop! Hier wel een opgever dus.

    BeantwoordenVerwijderen