maandag 17 januari 2011

Scrabby is af!


Ja, dat was wel te verwachten natuurlijk!
Het was ook zo leuk om te borduren.
Dus vandaag heb ik Scrabby al af kunnen maken.
Welke naalden ik heb?? Ik heb uiteraard pepernaalden!
Je stopt die gewoon in een pot sambal en ze gaan als een speer :)

Nu weer braaf verder werken aan de eenhoorn.
Maar ik denk dat ik daarnaast nog wel een klein werkje opstart.
Anders kom ik dit jaar niet door mijn doos met pakketten heen.

Met de kerstsok ben ik nog niet zo fanatiek bezig, het is leuker als de rest ook is begonnen!

12 opmerkingen:

  1. Wat is hij mooi geworden , ga mijn naalden ook eens in zo'n potje sambal steken :))
    Veel plezier aan de eenhoorn....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ongeloofelijk zeg...ik word elke keer weer stil als ik zie hoe snel jij borduurt haha. Maar hij is onwijs mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke hond !
    Ga me zo ook eens een potje sambal aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Pauline,

    Ség als jij zo door gaat aan dat snel tempo van je, kom ik sebiet mijn borduurwerk ook geven aan je hoor :-)

    Mooi plaatje geworden!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jee Pauline wat prachtig, mooi hoor...
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awwww, so cute!!! Congrats on the finish. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig geworden, ben benieuwd wat je nieuwe kleine werkje gaat worden.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij kan echt snel zeg, geweldig, wat is dit weer een leuk werkje geworden.
    Ik ben al wel lekker bezig met de kerstsok hoor, kan het gewoon niet laten.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi werkje is dat geworden.Knap gedaan hoor.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk koppie heel leuk weer een pakketje minder in de doos .

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen