zondag 16 januari 2011

Scrabby


Een tijdje geleden is helaas ook de andere Rottweiler dood gegaan.
Jullie weten vast allemaal nog wel het verhaal over Scooby, de hond met dat oor.
Dat werkje was nog niet eens overhandigt omdat er nog wel meer verdrietige dingen spelen bij die vriendin.
En nu kon ik dus ook aan de slag voor een 2e borduurwerkje.
Daarvoor hadden we al een patroon gezien.
Want geen 2 honden zijn gelijk natuurlijk.
De afgelopen dagen dus daar aan begonnen en ook wat steekjes aan de eenhoorn gedaan.
Die schiet nog even niet zo op, maar ik blijf eraan doorwerken!
Ik hoop de hond deze week af te hebben, misschien kan ik ze dan allebei volgend weekend gaan geven.

8 opmerkingen:

  1. Wat jammer van scooby.

    En nu wil ik echt wel weten welke naalden jij hebt, hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zielig dat de andere hond nu ook overleden is. Het borduurwerkje zal wel een mooie troost zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer van de honden, maar het werkje is wel prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je toch een lieverd hè, zielig van de hond en fijn dat jij nu iets mooi hebt om te troosten
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat sneu, het lijkt me niet makkelijk voor ze en het zal wel stil zijn daar in huis.
    En met jou tempo hebben ze straks iets moois om naar te kijken.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is niet leuk te moeten afscheid nemen van een trouwe vriend ,maar dit gaat alvast wel troost geven !Echt lief van je en natuurlijk wordt deze ook heel mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I'm sorry to hear about Scooby, Pauline. What a great way to remember him.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is ook erg mooi. Erg verdrietig allemaal. Je vriendin zal het geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen