maandag 3 januari 2011

Update wintermeisje


Kijk,nu is er toch wel echt wat te zien!
Geen palmbomen met hondjes meer, maar heel duidelijk een meisje.
Het is een leuk werk!
Jammer dat de kleuren wat minder zacht zijn dan ik had verwacht.
En ach, doelen stellen...natuurlijk is het doel:" de eenhoorn afwerken"wel erg weinig.
Ik ben heus van plan meer werken af te maken, waaronder deze en de beach babies.
Ik wil mezelf alleen niet vastleggen, omdat je nooit kan weten hoeveel tijd je overhoudt voor je hobby.
Van mijn HAED wil ik gaan proberen om 5 bladzijdes te gaan afmaken.
Want dat is zo,n monsterwerk, dat lukt niet in een jaartje!

14 opmerkingen:

  1. Wat heb je een heel stuk afgemaakt! Je gaat supersnel vooruit. Het gezichtje is idd rozer dan op de foto, maar het valt zeker niet uit de toon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga het toch weer zeggen: je gaat als een raket! haha. Het wordt erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel ik vind die zachte kleuren hier juist heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is leuk om te zien dat er steeds meer tevoorschijn gaat komen.

    Succes!

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat wordt deze toch leuk, helemaal nu het gezichtje ook te voorschijn komt.
    En ja, doelen moet je houden hè, aan het eind van het jaar zie je dan wel wat gelukt is. Ik wil ook altijd te veel, maar wensen moet je houden toch?
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kleuren wijken naar mijn gevoel wel vaker af van de afbeeldingen. Maar het is niet storend ofzo, ze word juist erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Pauline,

    Wauw, jij schiet aardig op ség!

    Ps, wat is HAED?

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een HAED is een heaven and earth design, zo,n enorm groot werk....zoals mijn Fairy Bubbles.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief werkje. De werkelijke kleuren wijken vaak af van het kleurenvoorbeeld, maar in dit geval is het niet storend, hoor. Gewoon lekker doorprikken.
    Ik stel mijzelf geen doelen. Ik borduur gewoon lekker door, steekje voor steekje en zie wel waar ik ben aan het einde van het jaar. Doelen geven mij vaak zo'n "moeten"- gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow deze wordt mooi hoor, ondanks dat de afbeelding zachter van kleur is....heb je snel gedaan....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Looks really nice. The under the raibow (in previous post) looks stunning!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh ze wordt wel een schatje hoor, volgens mij is het een plezier om aan te werken.Ligt het aan mij of wordt 2011 het jaar van projectjes afmaken?? Ik hoor iedereen erover.....
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Pauline wat een schatje word dat zo'n lief gezichtje met dat hondje.

    Ook ik wil dingen af gaan maken in 2011 proberen niet meer bij te kopen maar ja of dat gaat lukken we zullen het zien.

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind de kleuren helemaal niet onaardig hoor !!! Vind ze juist heel mooi en het gaat heel vlot zo te zien ! Geniet er verder maar van ;)...

    BeantwoordenVerwijderen