donderdag 6 januari 2011

Vooruit dan maar!


Oké, oké, ik zal me maar bij een deel van jullie aansluiten.
Dit jaar gaan alle afgeknipte draadeindjes en restjes in een glazen pot.
Verder doe ik niet mee hoor, als jullie posten dan laat ik gewoon de mijne zien!
Grapje op de foto: door het glas heen kan je een breiwerk zien liggen, een trui voor mijn vriend!

Vandaag door de regen helemaal naar de andere kant van ons stadje gefietst.
Je moet wat als je garen op is!
Meestal bestel ik ook via internet, maar dat loont niet als je er maar een paar nodig hebt.
Bovendien kon ik nu weer lekker aan de slag met de paraplu van het meisje.
En neeeee, ik ben heel braaf geweest en heb voor het borduren verder helemaal niks anders gekocht.
De winkel heeft toch nooit leuke aanbiedingen, dat scheelt.

Wel een Knifty Knitter aangeschaft.....dus een beetje stout ben ik wel!
Maar daarmee kan je wel weer mooi alle wolresten opmaken, dus ach.

6 opmerkingen:

  1. Haaaaaaaaaaahahahahaha waar is nou die huzarenbak?????
    Zo te zien zat daar al aardig wat in?

    Wat dapper om te fietsen maar inderdaad je moet wat over hebben voor je hobby he ;))
    Maar wat is nou een knifty knitter???? Klinkt niet stout ofzo :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow sportief van jou hoor door deze regen naar buiten ik blijf lekker bij de kachel hihihi.
    Ben toevallig ook aan de brei geslagen al is het maar een sjaal gister hadden ze weer leuke bolletje wol bij action ga zo wel even foto op blogje zetten.
    En die draadje nee die gaan bij mij gewoon in mijn kleine prullebakje die op mijn tafel staan helaas niet doorzichtig hihihihi.

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Pauline, wat een prachtige vaas om de draadjes in te bewaren, ik gooi ze eigenlijk altijd weg...
    Ja wat een regen hè, maar zoals Esther al zei, je moet wat voor je hobby over hebben ±'
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, een handwerkwinkel binnengaan en alleen met de strengetjes buiten komen die je nodig had! Fantastisch vind ik dat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo pauline,

    Een breiwerk??....waar??.....ik zie wazig,hihi, ah neen toch niet...
    iemand heeft een groot glas in mijn weg gezet LOL.

    Amai en met dit weer zover gaan fietsen, jij had er moed in :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik las nu net op sommige blogs om de draadjes bij te houden. Ik gooi ze ook altijd weg, maar misschien moet ik het ook eens gaan doen. krijg je vast een mooi resultaat met al de kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen