zaterdag 19 februari 2011

Give-away


Een tijdje geleden zag ik ineens dat ik 50 volgers heb!
Dat is natuurlijk erg leuk.
Ik geniet van het bloggen, maar ook van het volgen van jullie blogs.
Omdat ik morgen ook nog jarig ben, jawel ik word 43, vond ik dit een mooi moment om eens iets uit te delen aan een paar volgers.
Dus heb ik 2 tasjes met wat leuke hobbydingetjes gemaakt.
Kleine cadeautjes, het moet wel betaalbaar blijven tenslotte.

Wil je meedoen? En ben je een vaste volger?
Ik heb 2 tasjes te verloten.
Laat een reactie hier achter en wie weet.....

Fijn weekend allemaal!

20 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Ik doe graag mee met de give away.
    Fijne dag morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alvast gefeliciteerd!
    Zoooow 50 is inderdaad al heel wat! Jij over een paar jaartjes pas he hahahahahah ;)))

    Graag doe ik mee met je give-away!

    Hele fijne dag morgen,
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag morgen Pauline.... ik wens je een fijne dag.

    Wil ook graag meedoen met je give-away.... vind ik altijd zo spannend!!!

    Liefs....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig doe graag mee met de give away.

    Fijne dag morgen

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste wensen met je verjaardag en proficiat met je 50 volgers. De tasjes op zich zijn het al waard om mee te doen met deze give-away! Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alvast proficiat met je verjaardag en voor nu proficiat met je 50 volgers. Ik ben geen volger, ik 'volg' je via Feeds, maar ik hoop dat ik wel mee mag doen voor de Give Away.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en 3 dikke zoenen
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. liebe Pauline,
    ich wünsche dir morgen einen wunderschönen Geburtstag.
    Liebe Grüße Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb de tasjes niet nodig maar ik wil je toch wel een hele fijne verjaardag wensen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alvast een hele fijne verjaardag, ik hoop dat je een gezellig dag zult hebben.

    Ik doe ook mee met de give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi,
    Ik lees je blog altijd met veel plezier. Ik doe nu dan ook graag mee met je give away.
    Alvast een fijne verjaardag toegewenst.
    Groeten,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mag ik je alvast een hele fijne, gezellig verjaardag toewensen en dan op naar de 50 !!!!!
    hihihi

    lieve groet
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je verjaardag! En natuurlijk doe ik graag mee met de give-away!

    Groetjes,
    Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. En dat het een heel goed jaar mag worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je een geslaagde dag hebt gehad en lekker kan nagenieten.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je verjaardag. Beetje laat, maar zo te horen heb je geslaagde dag gehad.
    En ook gefeliciteerd met je 50 volgers.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. HAPPY BIRTHDAY, PAULINE!!! I hope you had a wonderful day. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. If your including over-seas Pauline I would love to enter your give-away.
    Belated birthday wishes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Miriam,
    Als je me volgt met Feeds is dat ook goed hoor, dat kan ik alleen niet zien, dus goed dat je dat meld.

    BeantwoordenVerwijderen