vrijdag 11 februari 2011

Hartje


Nog steeds even bezig met wat andere dingen dan het eeuwige borduren.
Hoewel ik heus nog wel wat steekjes heb gezet had ik de laatste dagen meer zin in haken ed.
Zo zag ik bij Xenos een pakketje om een hart te maken.
Met Valentijnsdag in het vooruitzicht leek me dat wel eens leuk om te proberen.
Uiteraard is het een chinees pakje...dus klopt er weinig van de hoeveelheid en de beschrijving.
Maar met wat ervaring kom je er wel uit.
Ik heb een variatie gemaakt en het is best leuk geworden!

En dan was er weer een wens van mijn dochter.
Of ik ook een paar beenwarmers kon maken.
Op de kleinste breiring ging dit prima!
Ideaal hoor, want met 4 naalden kan ik niet breien.
En zo heb je toch naadloze warmers.

8 opmerkingen:

  1. Heeey wat leuk!!! Grappig dat we allebei in de haak-modus zitten hahahahaha.
    Mooie dingen gemaakt zeg, het hello kitty tasje is ook superleuk geworden!

    Ik heb mijn "lucy-tas" bijna af....nog wat bloemen enzo haken ter versiering en dan is ie klaar! Eindelijk.....wordt hier al gezegd....kijk Pauline maakt tenminste iets af...grrrrr!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk valentijns hartje! Ik ben nog steeds in borduurmodus. Ik heb al meer dan een half jaar een onafgewerkte amigrumi liggen. Maar ooit zal het er ook wel eens van komen zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk hart!Haken heb ik nog nooit gedaan, maar denk dat als ik straks verhuisd ben, het toch eens ga proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kan in ieder geval niet zeggen dat je niets te doen hebt, het ziet er weer leuk uit allemaal.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie beenwarmers!!!

    ik borduur idd nu alles met het superframe.kan niet meer zonder. als ik uit de hand borduur krijg ik ontiegelijk last van mijn pols. ben nu nog op zoek naar een standaard waar ik mijn frame in kan zetten zodat ik met 2 handen kan borduren. want met frame borduurt iets langzamer als los uit de hand. maar ik vind het wel fijner borduren vooral met kwart steekjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. liebe Pauline,
    es scheint wirklich die Woche der schönen Herzen zu sein. Ob es am bevorstehenden Valentinstag liegt?
    Ich wünsche dir ein schönes Wochenende.
    Liebe Grüße Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh Pauline. What wonderful knitting. I love the heart! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk weer Pauline , het hartje vind ik super !

    BeantwoordenVerwijderen