woensdag 9 februari 2011

Hello Kitty


Eventjes iets anders gedaan dan borduren!
En dat was eigenlijk wel erg leuk.
Ik heb een set Knifty Knitter ringen gekocht, wel niet de echte, maar deze voldoen ook prima.
Mijn dochter wilde namelijk graag een zwarte col.
Dus dat heb ik voor haar gemaakt, kost maar een paar uurtjes tijd.
En hooguit een euro aan materiaal!

En dan had ik nog een pakketje liggen van Hooked Zpaghetti.
Vorig jaar op de handwerkbeurs gekocht.
Met Hello Kitty en dus een erg leuk cadeautje voor , alweer, mijn dochter.
Dit heb ik echt in 2 uurtjes gemaakt.
En het was leuuuukkkkkkkkkkk!!!!!!!!
Je zou zo wel een bankstel willen haken!
Dus hier ga ik zeker meer mee doen, want mijn dochter wil graag 2 kussens, een zwarte en een paarse!

4 opmerkingen:

  1. Wat zien deze dingen er weer leuk uit, je dochter was vast erg blij met je.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker hè, om even iets heel anders te doen dan borduren. Goed voor de spieren ook ;-). En dan is borduren daarna ook weer extra leuk! Zo'n col lijkt mij ook wel wat, en dat tasje is echt schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach je dochter boft maar met zo'n mama , prachtige dingen heb je gemaakt en het "hello kitty " tasje is echt wel super !Ik wou dat ik ook kon haken ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Pauline,

    Wat een mooie creaties, ben benieuwd naar de kussens, als je die gaat maken.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen