zondag 13 februari 2011

Jubileum


Vrijdag 11 Februari was het precies 4 jaar geleden dat mijn vriend en ik elkaar hebben ontmoet.
Dat bleek liefde op het eerste gezicht!
En dat moest dit weekend wel gevierd worden natuurlijk!
Met ook nog Maandag Valentijnsdag is dit dus wel ons eigen weekend der liefde.

We hebben samen heerlijk gegeten en bij het winkelen mocht ik wat leuke hobbyspullen uitzoeken.
Daar was ik natuurlijk erg blij mee.
Ik heb een haakboek en wat bolletjes gekregen.

Verder kwam mijn portie Zpagetti binnen, daar ga ik een kussen mee maken.
Heerlijk al die plannen!

13 opmerkingen:

  1. Hallo Pauline,

    proficiat met jullie 4j samen zijn, doe er nog maar wat jaartjes bij hoor :-)

    En leuke nieuwe spullen, en nieuwe idee'tjes dus, ben benieuwd naar alles!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie jubileum en maak er een liefdevol weekend van!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je jubileum! Geniet ervan. Wat leuk dat je een kussen gaat maken met zpagetti. Zpaghetti is zo'n leuk materiaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de mijlpaal! Wat een lieve vriend heb je! En lekker toch, zoveel hobbies. Veel keuze, nooit iets tegen je zin doen.. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met jullie jubileum, en zo tezien hebben jullie je prima vermaakt.
    Veel plezier met je nieuwe spulletjes.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met dit mooie jubileum!!
    Hoop dat jullie een heerlijk weekend hebben gehad. Lekker gegeten zo te zien :)))

    Heerlijk al die mooie spulletjes....genieten is dat he...

    Ben benieuwd naar je creaties.

    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. proficiat! heerlijk nieuwe spullen, ben benieuwd wat er uit tevoorschijn komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi lieve Pauline, van harte gefeliciteerd hoor, hij boft maar met zo'n lieverd.Nog veel mooie jaren samen
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met jullie jubileum... je boft maar met zo 'n lieve vriend.... doorhouden meis en nooit meer laten gaan!!! Ik ben heel benieuwd naar je kussen van Zpaghetti!!!

    Liefs....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Congratulations on your Anniversary Pauline.
    Look forward to seeing what you make with your lovely new stash.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een hele dikke proficiat Pauline, hopelijk mogen er nog heel veel jaren bijkomen he ;)

    mvg saramshobby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog gefeliciteerd pauline en wat een mooie spulletjes heb je gekocht.

    Even over je vraag van de boekenlegger ik knip eerst de boekenlegger op maat alle randen even groot.
    Dan naai ik de boekenlegger op een stukje vilt en knip die bij dit keer met de kartelschaar.
    Daarna trek ik de draadjes eruit tot bijna aan het stiksel en dan krijg je die franjes hoop dat het duidelijk is anders hoor ik het wel.

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen