dinsdag 1 februari 2011

Letter


Laatst een prachtig patroon aangeschaft....jawel.
Ik ben al weer mislukt in de goede voornemens.
Dat krijg je met een verslaving!
Niks tegen te beginnen.
Maar waarom is het dan ook zo'n mooie aanbieding???!!

Maar goed, alle gekheid op een stokje.
Ik heb voor een goede kennis die MS heeft een Regenboogkussen aangevraagd.
En voor haar heb ik dus deze mooie letter gemaakt.
Ik was nog meer tijd kwijt met de kleuren uitzoeken dan met het hele borduurwerkje zelf!
Dat was zo gepiept.

Ik zal gelijk bekennen dat ik nog een paar patronen heb liggen.
Ook om er cadeaus mee te maken.
Dus ach....het is niet voor mezelf...mag het dan wel???haha

8 opmerkingen:

  1. Mooi meis en toch zo'n lief gebaar die regenboogkussens en het is toch zo verleidelijk eens een nieuw patroontje te kopen en als het dan nog voor een cadeautje is .....helemaal niks aan de hand toch ;) Wie kan daar nu iets over zeggen :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie A.
    Wie kan jou verbieden om patroontjes aan te schaffen?En als het dan nog voor een cadeautje is.Maar meid toch, geniet gewoon van al dat moois,zolang je kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie letter is dat.... enne ik denk dat als je iets mooi vindt dan is er toch niks op tegen om overstag te gaan.
    Alles kmt ooit wel eens aan de beurt.
    Gewoon genieten van waar je mee bezig kunt zijn.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve schat ook al wil je alle patronen van de wereld aanschaffen....geniet ervan.Mooie letter voor een goed doel...
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Pauline,

    Wat is dat prachtig ség!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahahahaaa verslaaaaaaaaafde!
    Kijk je hebt een hobby of je hebt het niet....je bent een verzamelaar of niet....dusss:
    werd wel eens tijd dat je weer eens iets ging aanschaffen!

    grijns!

    mooie letter trouwens....wordt vast een mooi kussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je zelf af en toe verwennen is helemaal niet erg hoor haha!
    Je letter is prachtig geworden, zal straks mooi staan op het kussen.
    Ik zou zeggen, ga lekker verder met je verslaving.
    Groetjes,
    amarins

    BeantwoordenVerwijderen