zaterdag 26 februari 2011

Nieuw werk



Dat even wat uitgeborduurd zijn....haha, jullie kennen me, kan nooit lang duren!
Voor een goede vriendin die eind Maart jarig is ben ik dit werkje aan het borduren.
Past heel goed bij haar en ook zelf vind ik het een mooie tekst.
Het is altijd leuk om iets te maken voor een ander.
Dit patroon werkt veel met de kwart-kruisjes.
Op evenweave gaat dit het best.
Ik vind dat erg leuk borduren omdat je zo'n mooi effect krijgt.
Het is ook erg afwisselend, je doet gewoon steeds even een blaadje of bloempje en ziet zo je werk groeien.
Met dit regenachtige weer als vandaag hoef ik me niet te vervelen!

10 opmerkingen:

  1. liebe Pauline,
    ein schönes Motiv hast du dir ausgesucht.
    Viel Spaß beim Sticken wünscht dir Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er mooi uit, en het is weer even iets anders.

    Fijn weekend,
    groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is zeker een leuk patroon, je ben took al lekker weer een stukje op weg.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Pauline,

    Oh geweldig werkje, en ook het gaat al vlot hé ség, je hebt al een goed stukje gedaan !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi werkje! Veel plezier met het borduren ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi patroon. Lieve kleurtjes. Daar zal je vriendin straks heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great start on a beautiful chart, Pauline. What a lucky friend you have. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker kleurrijk patroon! Veel plezier met dit leuke werkje.

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Al een mooi eind op weg.
    Erg leuk effect hoor. Je moet me toch eens uitleggen hoe die kwart kruisjes werken ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ziet een heel leuk uit.

    ze zal heel blij zijn met dit mooi cadeau ;)

    mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen