vrijdag 18 februari 2011

Perry het vogelbekdier




In het leuke nieuwe haakboek stond ook een vogelbekdier.
Mijn dochter is daar dol op.
Dus jawel...weer een opdracht van de dame!
Of ik dus een echte Perry kon maken.
Perry is een figuurtje uit de tekenfilmserie: Phineas en Furbes.
Ook wel agent P genoemd omdat het beest stiekem een soort geheim agent is.
Een erg leuke, humoristische serie.
En populair tot aan de tieners toe.

In 1 avondje al gehaakt!
Foto erbij gezocht voor de kleuren en afwerking en verder het basispatroon gebruikt uit het boek.
Dit weekend zal er minder tijd over blijven voor handwerk omdat ik zondag jarig ben!
Druk genoeg dus.
Traditie is namelijk dat ik dan 3 taarten maak, het zogenaamde "trio van gebak".

10 opmerkingen:

  1. Oh weer zo'n schatje, je weet ze wel te maken hoor.Succes met het taarten trio en alvast een hele fijne verjaardag
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje, jammer genoeg kan ik niet erg goed haken, want ik zie af en toe zulke leuke dingen op blogs verschijnen.
    Wat goed van je om drie taarten te bakken, hmmm, ik zou van elk wel een stukje willen proeven, hihi. Alvast een hele fijne verjaardag.
    Fijne dag verder,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alvast een hele fijne verjaardag en succes met bakken.
    Het vogelbekdier ziet er leuk uit.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Das ook weer een leukerd.Wens je ook een fijne verjaardag,en succes met het trio-bakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je snel in elkaar gehaakt, het vogelbekdier is erg leuk geworden. De serie ken ik helaas niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is ook weer zo'n leuk diertje.

    Alvast van harte gefeliciteerd bijna gelijk met mijn zoon jarig die is maandag jarig

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke diertjes ben je weer aan het haken! Alvast een fijne verjaardag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahahaha hij is leuk!!!!
    Mooi gedaan hoor, net als de grote vogel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Pauline,

    ooohhh en ook de flamingo is gewoon superschattig en mooi gemaakt ség!!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen