vrijdag 25 februari 2011

Tasje


Wat doet een mens die een hele dag naast de telefoon moet wachten?
Juist, die zoekt iets om te maken.
Ik tenminste wel.
Even een beetje uitgeborduurd.
En dus de haaknaald gepakt en op zolder een aantal bolletjes katoen.
Daarna eerst als proef een vierkant lapje gehaakt.
Toen 19 lapjes en dat werd dus tezamen deze leuke tas!
Het patroon heb ik van Garnstudio/Drops.
Aangepast aan de kleurtjes die ik had.
Valt nog niet mee om steeds andere combinaties te verzinnen!
Maar het was erg leuk om te doen dus er volgt zeker meer.

8 opmerkingen:

  1. Hoi Pauline , wat ben je toch een creatief mens....wat een snoepig tasje, zomaar " even" gemaakt.....
    Fijne dag verder, liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik blijf me verbazen over wat er allemaal uit je handen komt,dit is een leuk tasje geworden.

    Een fijn weekend alvast,
    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaaaf!! Heb je hem ook gevoerd....zo ja ben ik wel heel benieuwd naar hoe je dat hebt gedaan....want dat krijg ik vaak niet goed voor elkaar.
    Tas is echt super geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi resultaat heb je gekregen zeg! Lijkt me erg leuk om er eentje te maken =)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk en handig tasje :)

    doe zo voort ;)

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, wat een leuke tas! En die maak je zomaar even...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Pauline,

    Dat jij tijdens het wachten (had je geen stress dan ?), dan je haakpen nog kan pakken, chapeau,
    mij lukt dat dan niet, ik moet dan juist rondlopen , stilzitten, lukt mij dan niet hoor.

    maar je hebt er wel ineens een mooie tas bij !

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love it, Pauline. It's so cute! :D

    BeantwoordenVerwijderen