donderdag 3 februari 2011

Tusal


Ja, daar is ie dan!
De totaal zinloze uhhh, ja hoe noem je dat!?
De vaas met draadjes.
En mijn hemel...nu zie je pas goed hoe compleet gestoord ik ben!!
Ik heb zelfs al een keertje aan moeten stampen.
Er zitten draadjes in van het wintermeisje, de eenhoorn, de fairy bubbles, de kerstsok, butterfly kisses en de kleine werkjes voor de regenboogkussens.
De meeste draadeindjes zijn tussen de 2 en 4 cm.
Ben wel benieuwd hoe vol mijn pot de volgende keer al zit!
Gezien de vele werkjes en plannetjes...poeh, zal vast een nieuwe gaan zoeken!

3 opmerkingen:

  1. Ik denk dat je beter naar de action kan gaan, daar heb je voor een paar euro een glazen vaas van ongeveer een meter hoog!!
    Heb jij absoluut nodig :P:P:P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha ik moest even lachen om Esther's reactie, ze heeft misschien wel gelijk, hoewel ik het een prachtige vaas vind..Ga maar lekker door hoor, gestoord of niet...Je geniet ervan en dat is het belangrijkste
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat wordt een hele grote vaas uitzoeken, leuk toch al die verschillende draadjes!
    Geniet vooral van hetgeen je doet!

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen