zondag 27 februari 2011

Zpagetti kussen


Laatst liet ik zien dat ik 2 grote bollen Hooked Zpagetti had gekocht.
Echt jammer dat het zo duur is...en dat voor industrie-afval.
Want het is erg leuk om mee te werken!
Mijn dochter is dol op zwart en paars, ze heeft haar kamer ook in die kleuren geverfd.
Voor haar heb ik dus dit kussen gehaakt.
Ging lekker snel, het was in 2 dagen klaar.
Kost wel veel kracht en was dus wat minder geslaagd voor mijn tennisarm.
Gisteren heb ik het afgewerkt en nu ligt het dus op haar bed!

6 opmerkingen:

  1. Mooooi! En lekker snel klaar zeg. Zal je dochter blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk, ik heb dat spul hier nog niet gezien, ga toch maar eens op zoek als ik dit zo bekijk is het wel de moeite waard.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is ook toevallig, ik heb ook nog twee bollen staan om een kussen te maken.
    Leuk om te zien dat die van jou zo leuk is geworden. Is je dochter vast heel blij mee.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat lijkt best een groot kussen. Mijn stiefzoon heeft zijn kamer ook in zwart en paars ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. It's beautiful, Pauline. Your daughter must love it. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo pauline,

    Mooi kussen geworden !

    En ai is het dan zo duur, jammer hé, dat alles zo duur moet zijn hé, maar a het was toch niet goed voor je arm hé, dus dat valt dan mee :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen