donderdag 3 maart 2011

Borduren voor het goede doel


Het borduren voor het goede doel gaat ook nog steeds door.
Regelmatig doe ik mee om iemand blij te maken met een mooi regenboogkussen.
De verschillende onderwerpen die steeds worden gevraagd zijn ook een uitdaging op zich omdat je je aan een aantal regels moet houden.
Het mag niet te groot of te klein zijn.
Dus dat is soms zoeken en soms ook wat combineren.
Voor het laatste kussen heb ik 2 patroontjes van Florida tot 1 verwerkt.
Helaas zie je op de foto het woord Florida in het vaantje niet zo goed staan.

Wat haken betreft ben ik nog steeds lekker bezig.
De nieuwe Anna is erg leuk!
Er staan zowel haak- als borduurpatronen voor Pasen in.
Jammer genoeg is het haakpatroon voor een leuke kip niet duidelijk, dus of dat wat gaat worden...we zullen zien!

4 opmerkingen:

  1. Hallo Pauline,
    Leuk dat je een berichtje achterliet op mijn blog. En dan wordt ik vervolgens weer nieuwsgierig naar jou blog. Wat een leuke borduurwerken maak jij zeg. Ik heb ook altijd geborduurd tot mijn handen het lieten afweten door de reuma :-( Maar gelukkig kan ik nog haken (en ook het naaien lukt nog aardig heb ik de laatste weken gemerkt).
    Wat betreft je vraag over de taartjes en de bijenkorf. De bijenkorf heb ik ergens op internet gevonden en de taartjes ook, of je moet de appeltaart bedoelen die heb ik zelf ontworpen. Mocht je er nog meer vragen over hebben dan bericht je me maar hoor :-)
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er echt heel leuk uit

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Pauline,

    Dat heb je leuk gedaan !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pauline, you're such a sweet lady to make someone's day brighter with your stitching. I can see it!!! It says from the Sunshine State and that brought an extra smile to my face since I live in FL. :D

    BeantwoordenVerwijderen