woensdag 30 maart 2011

Cello



Voor een vriendin heb ik dit leuke dametje met cello gemaakt.
Zij bespeelt namelijk zelf dit instrument en in de catalogus van het nieuwe merk Riolis kwam ik dit tegen.
Ik heb het pakketje bij Peddles besteld.
De pakketten zijn prettig geprijsd en ik vond de kwaliteit ook goed.
Ruim voldoende garen en een goed patroon.
De stof was wat "open"maar dit was niet hinderlijk.
Vooral de snaren en de strijkstok vind ik erg leuk geworden.

Dit werkje ga ik nu maar niet meer opsturen.
Ben nog steeds een beetje boos en verdrietig over het cadeau dat in scherven ligt.
Gelukkig is het borduurwerk onbeschadigd gebleven.
Natuurlijk ben ik er achteraan gegaan, maar ik geef mezelf weinig kans.
Een lesje dus, grote werken met glas kan je maar beter niet versturen!

10 opmerkingen:

  1. Hallo Pauline,

    Oh meid, ik las van je kapotte cadeau, alléé ség dat de pakketpost zoiets doet , snap je niet hé, je betaald ze er toch voor en dan zoiets meemaken, maak je daar maar eens goed nijdig hoor!

    En nu je werkje hier, wat mooi gemaakt !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi! je vriendin zal er wel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb zelf bij TNT een tijdje gewerkt en het is lastig om alles netjes te houden, maar dan heb ik het over de gewone brieven hé.. Die pakket bezorgers hebben gewoon een net busje en kunnen zo overal heen rijden, mag toch eigenlijk niet kapot gaan! Hoop dat je er nog iets over hoort..
    Het is een schattig werkje geworden, denk dat je vriendin hier erg blij mee zal zijn.

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow girlie, you're really racking up these finishes. :D She's so cute!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke werkje is dit, je kan de muziek bijna horen.
    Volgens mij moet je trouwens echt wel een kans maken op wat vergoeding, je had het toch aangetekend verstuurd dan is het ook verzekerd volgens mij.

    Succes ermee,

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gelukkig was het borduurwerkje niet geschadigd.

    Hoe ga je dit mooi werkje nu bezorgen aan deze vriendin ?

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Pauline wat mooi ! Tof zo met de snaren er bovenop !
    En ook jouw vriendin gaat jouw werk mooi vinden, zeker weten !

    Gelukkig was je vorig borduurwerk niet beschadigd.

    Nog een fijn weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. aaaaaaaaaaaaarrrgghhhh wat lees ik nu????
    lijst stuk??? GRRRRRRRR!!
    ach ja waarom zou je niet gooien met aangetekende poststukken he....aaarrggghhhh!

    heb een week in bed gelegen en loop direct achter met heeeel veeeel dingen....veel te doen dus...

    deze chello is een beauty!!! doe maar niet op de post nee....zonde!

    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje is dat vrouwtje. Er leuk werkje, de snaren zitten er inderdaad mooi op!

    BeantwoordenVerwijderen