vrijdag 25 maart 2011

En ingelijst


Vandaag heb ik het borduurwerk "Glory be to the Father"van ontwerpster Linda Gillum, ingelijst.
De lijst heb ik weer bij Xenos gekocht.
Natuurlijk had een passe-partout erbij ook mooi geweest maar helaas kan ik die niet snijden.
En professioneel inlijsten werd me ook iets te duur.
Maandag gaat het met de pakketpost op reis!

Nu ben ik uiteraard wel bezig met andere werkjes maar ik zal toch weer eens gas terug moeten nemen.
Ik heb erg veel last van mijn spieren in arm, schouder en nek.
Dus als jullie eventjes niet veel van me horen hier, dan weten jullie hoe het komt!

11 opmerkingen:

  1. De lijst past er goed bij hoor, de ontvanger zal e erg blij mee zijn denk ik.
    Sterkte met je spieren, hopelijk gaat het snel weer over.

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een mooi geheel en doe nu maar even rustig aan, al zal dat wel moeilijk voor je zijn.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pauline.... WOW!!! You're moving along like the speed of a bullet train!!!! It looks beautiful.

    Now, take a break dear.... don't strain your arms and hands, ok?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De lijst maakt het echt helemaal af! De ontvanger is er vast heel erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het mooi geworden Pauline, en wat kun jij goed inlijsten....Even rustig aan doen hoor, anders maak je het misschien allemaal erger.
    Liefs en een fijn weekend
    Erna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi geworden! Ik vind dat je de tekst er echt zo supermooi op hebt gemaakt. Vakwerk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Pauline,

    Hoeft niet duur hoor, het is perfect zo en beterschap met je spieren!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is heel erg mooi ingelijst hoor Pauline. Ja, zo'n professionele inlijsting kost nogal wat hé. Daar kunnen we veel hobbymateriaal van kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ziet er prachtig uit! en zelf ingelijst, prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig geworden en prachtig die lijst erom heen

    groetjes ♥miriam

    BeantwoordenVerwijderen