donderdag 24 maart 2011

Het is klaar!


Zo, hehe!
Dat waren echt heel veel stiksteekjes.
Ik kan nu geen bloempje of blaadje meer zien!
Gelukkig zat er wel veel afwisseling in, bovendien maken die stiksteken het echt helemaal af!
En dan is het toch nog best leuk om te doen.
Dit was sowieso erg leuk om te maken.
Door de mooie kleuren en de verschillende steken was dit geen saai borduurwerk.

Nu ga ik gauw aan iets nieuws beginnen.
Helaas blijft dat ook voor jullie nog even een verrassing.
De vriendin voor wie ik dit van plan ben bezoekt namelijk ook af en toe mijn blog.
En dat risico wil ik niet nemen, zou jammer zijn van de verrassing.

14 opmerkingen:

  1. Hallo pauline,

    Amai, oh WAUW, dat is gewoon prachtig hé!!!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is erg mooi geworden! Wat mooi dat je hem toch nog snel hebt afgekregen..
    Veel plezier alvast met je volgende werkje..

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW!!! Wat is dit toch mooi geworden zeg!
    Zie je nou wel dat je het makkelijk af kreeg ;)))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gaat echt zo snel, niet bij te houden gewoon! Hele erg mooi geworden trouwens! Ben benieuwd wat je volgende project is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW! Wat is dat mooi geworden zeg, daar gaat ze blij mee zijn!!!


    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. waw, het is heel mooi geworden Pauline.

    ben zeer benieuwd naar je volgend borduurwerk ;)

    mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. YAY!!!!! Congrats on the finish! I knew you could do it. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi geworden Pauline, veel plezier met je nieuwe werk(je).

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is erg mooi geworden! De stiksteekjes zorgen er inderdaad voor dat het allemaal af is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Pauline,
    Allereerst even complimenten op dit werk, dat heb je weer snel gedaan!
    Nu even antwoord op jouw laatste reactie,
    ik had idd een vraag op mijn blog geplaatst maar na 4 dagen waren er nog geen reacties, dus had ik hem verwijderd.
    Hij staat er nu weer op.
    Groetjes Eugene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier zal ze heel bij mee zijn, wat is dit prachtig geworden. En zo snel!!!
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo dat is een plaatje geworden,werkelijk schitterend.Veel succes en plezier met je "secret" werkje...ben benieuwd
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, Pauline, die stiksteekjes maken het helemaal af. Het is echt een schitterend werk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen