dinsdag 29 maart 2011

Jammer

Heel, heel erg jammer!
Mijn cadeau is dus in stukken gearriveerd bij mijn vriendin.
Terwijl ik het nog zo goed had verpakt en aangetekend verzonden!
Geen goede beurt van TNT.
Ik heb zo het idee dat ik wel naar de kosten van de lijst kan fluiten.
En zo is dus de verrassing in het water gevallen....

Ondertussen kan ik wel melden dat het stukken beter gaat met mijn spieren.
Een compleet rustweekend heeft me goed gedaan.
En natuurlijk ben ik al weer bezig aan een ander werkje, de verrassing voor de andere vriendin die aanstaande vrijdag jarig is.
Moet nu echt nog even bedenken of ik dit nog op ga sturen of dan maar veel later ga geven.
Het werkje is bijna af en dan kan ik daarna weer verder gaan met 1 van mijn grote werken!

11 opmerkingen:

  1. TNT is inderdaad niet echt super qua heel bezorgen. Jammer van de verassing.

    gr Elisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, dat is inderdaad heel spijtig.

    Valt het cadeau nog te redden ?

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zonde zeg, doe je zo je best, ik zou er wel werk van maken trouwens zeker als je het aangetekend heb verzonden!
    Veel plezier met je nieuwe werk(je) en blijf je nog wel een beetje rustig aandoen?

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liebe Pauline,
    das ist ja wirklich schade!
    Die ganze Mühe umsonst ;0(
    Liebe Grüße Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei Pauline dit is heel naar.
    Ik heb nog met bewondering naar jouw borduurwerk zitten kijken.
    WAUW !!!

    Nu ben ik benieuwd naar je andere werk hoor.

    Doe het rustig aan hé !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat zonde Pauline, maar zoals Yvon ook al zei, toch misschien proberen op TNT te verhalen.
    Succes met je nieuwe werkje,maar rustig aan hoor...
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohnee, wat zonde! Dat is helemaal niet leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah wat zonde!
    Hopelijk kan ik je wat opvrolijken met de liebster blog. Kijk maar even op m'n blog voor de hoe en wat.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach wat zonde!!! Ik zou er zeker werk van maken bij TNT, nee heb je en ja kun je krijgen. Ik las in het volgende berichtje al dat het borduurwerk zelf gelukkig niet beschadigd is.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OMG Pauline. I'm soooooo sad to hear!!! That really really really sucks big time. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het verbaast me niets, ik heb eens mogen zien hoe zo'n TNT man gewoon alle andere pakketten in zijn bus aan de kant 'gooide' om bij de mijne te komen....
    Dat er soms 'voorzichtig, breekbaar' opstond kon hij kennelijk niet lezen.

    BeantwoordenVerwijderen