dinsdag 15 maart 2011

Kussen en een berichtje


Weer is een kussen af voor het goede doel.
Het borduurtje had ik al eens laten zien, de letter C met de vlinder.

Verder wil ik nog even voor alle duidelijkheid, en om misverstanden te voorkomen, zeggen dat het patroontje van de cupcakes (die ik laatst heb gemaakt) van de hand van Maaike is.
Dat had ik er al wel bij vermeld maar ik zal toch proberen om een link te leggen.
Helaas ben ik in dit soort dingen niet zo goed, ben niet zo technisch...geef mij maar een naald in mijn handen, om het even welke!
Ik zal echter nooit zomaar patronen gebruiken zonder te vermelden hoe ik er aan ben gekomen, mijn volgers zullen dat wel weten!

6 opmerkingen:

  1. liebe Pauline,
    das Kissen sieht wunderschön aus.
    Liebe Grüße Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The cushion looks really pretty. I have always problem to choose the right fabrics but that cushion looks just perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het kussen lijkt me wel heel mooi. Alleen jammer dat de foto zo klein is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Pauline,

    heb je gevonden hoe je de naam moet linken ? anders mail ik het je graag even hoor , roep maar als je hulp nodig hebt hoor.

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen